berg
Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
http://www.youtube.com/watch?v=unwujSVpZwA
Det är fortfarande sydstatare som gör bäst burnouts ändå. 😀
Tack för tipsen! Jag ska titta på reostaten men det är en lampa som lyser (den som lyser upp högra sidan av hastighetsmätaren). Jag har redan bytt till nya fräscha lampor av principskäl men det hjälpte föga 🙂 Ja kupèbelysningen fungerade efter lampbyte men kontakten var ganska dålig i allmänhet där så det skall åtgärdas medelst 556
Tackar för svaren! Efter 2 dagars ägande så har jag konstaterat några saker.
1. Gnällig bromswire.
2. 12v uttag i kupén/handskfacket vore fint, hur fel är det på en skala 1-10 enligt er originalfans?
3. Charmig kasettradio i all ära, men lite bättre ljud vill jag allt ha.
4. Alla lampor trasiga i instrumentbrädan samt kupélampan..
5. Skadat gångjärn i bagageluckan, modell skitenkelt att svetsa!
6. Förra ägaren har monterat rullbälte på förarsidan. Kluven mellan att återmontera originalbälte alternativt montera rullbälte höger, ser lite ”kefft” ut med olika.
7. Och den viktigaste saken: Stadstrafik i Stockholm är döden! 😐Bifogar en liten bild på inredningen också 🙂

-
FörfattareInlägg

