berg

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • januari 19, 2013 kl. 16:49 #51348

      Hur mycket kostade dom och hur långa är dom? Ser ut som något som vore lite småroligt att ha. 😀

        januari 18, 2013 kl. 13:43 #51323

        Coolt som fan! Följer den här tråden ja. :wrench

          januari 14, 2013 kl. 23:02 #49657

          Denna ser jag lite då och då när jag hämtar min vän. Jag tror det är den enda brukis V4’an i stan, förutom min till höger. 😀

            januari 11, 2013 kl. 00:41 #51086

            Vadfalls?! Självklart skall hon ha en 95’a! 😀

              januari 10, 2013 kl. 09:46 #51051

              Det löste problemet, bilen känns som ny nu! Tack för hjälpen.

                januari 4, 2013 kl. 09:50 #49251

                Jag har fått samma reaktion från andra, vela bara ha fler åsikter. Tack!

                  december 13, 2012 kl. 12:04 #50358

                  Jag fick försäkra min Vectra för att åka på besiktning och verkstad medans den var avställd, inga problem där inte.
                  Trygghansa.

                    november 22, 2012 kl. 00:08 #49866

                    http://www.youtube.com/watch?v=unwujSVpZwA

                    Det är fortfarande sydstatare som gör bäst burnouts ändå. 😀

                      november 5, 2012 kl. 22:05 #49310

                      Kommer du ihåg hur hunden såg ut? Det lät som en sak jag borde leta efter och montera, bara för sakens skull 😀

                        november 4, 2012 kl. 20:47 #49269

                        Hej! Va roligt att du har hittat mer papper om bilen! Ja det stämmer att jag bor i Näsviken. Det är bäst att jag gör en mapp med alla papper vid det här laget. 😀

                          oktober 29, 2012 kl. 21:16 #49007

                          Ja det är riktigt bra när dom visar upp riktiga bilar på Garaget bland alla riskokare. :race

                            oktober 13, 2012 kl. 23:25 #48542

                            Vart är gillaknappen? 😀

                              juli 26, 2012 kl. 15:13 #46032

                              Tack för tipsen! Jag ska titta på reostaten men det är en lampa som lyser (den som lyser upp högra sidan av hastighetsmätaren). Jag har redan bytt till nya fräscha lampor av principskäl men det hjälpte föga 🙂 Ja kupèbelysningen fungerade efter lampbyte men kontakten var ganska dålig i allmänhet där så det skall åtgärdas medelst 556

                                juli 25, 2012 kl. 22:37 #46021

                                Tackar för svaren! Efter 2 dagars ägande så har jag konstaterat några saker.
                                1. Gnällig bromswire.
                                2. 12v uttag i kupén/handskfacket vore fint, hur fel är det på en skala 1-10 enligt er originalfans?
                                3. Charmig kasettradio i all ära, men lite bättre ljud vill jag allt ha.
                                4. Alla lampor trasiga i instrumentbrädan samt kupélampan..
                                5. Skadat gångjärn i bagageluckan, modell skitenkelt att svetsa!
                                6. Förra ägaren har monterat rullbälte på förarsidan. Kluven mellan att återmontera originalbälte alternativt montera rullbälte höger, ser lite ”kefft” ut med olika.
                                7. Och den viktigaste saken: Stadstrafik i Stockholm är döden! 😐

                                Bifogar en liten bild på inredningen också 🙂