@plankan wrote:
@GustavH wrote:
Om jag inte missminner mig så spänner man handbromsen på ”nya” systemet genom att på varje bakre bromsok skruva bort dammskyddet till justerskruven, och där drar åt den till max och sedan släpper ett halvt varv. Var ett tag sedan jag gjorde det, men det är nog inte svårare än så 🙂
Helt rätt 😉
Skruvar man in skruven så hårt man kan och sen släpper ett halvt varv eller skruvar man in skruven tills hjulet låser sig och sen skruvar ut den ett halvt varv?
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem