henrik84

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • mars 16, 2026 kl. 07:45 #526811

      Hej Bengt,

      Tack för svar,

      Ok, misstänkte att det kunde vara så iom att innertaket är omklätt men C-Stolparna är orörda så vitt jag kan se.

      Vet du om det fanns andra färger på innertaket och C-stolpar?

      Mvh Henrik

        september 11, 2014 kl. 21:03 #198879

        Nu tog de fart… 🙂
        Här kommer en ny fråga: box med nr4393971 som ska enligt tabell sitta i en 91:a och ska ge 185 hk, passar den rakt av på nu i mitt fall en aero-87?? Och samma fråga angående box med nr 8664814 som ska sitta i MY 90-93… Passar den rakt i? Eller uppkommer det problem med olika tändsystem, kat?

        /Henrik

          juli 3, 2014 kl. 17:15 #198437

          Hej och tack för svaren!

          Jo det är nog mest blingfaktorn man är ute efter,inte effekten kanske…. :smile Och så såklart kul att originalgrejerna från saab!
          Ja precis, det finns ju både svart och röd med 175, vad är då skillnaden mellan dom? Är den röda till den första årsmodellen aero med kat kanske? Var det inte 160 hk i den original? Rätta mig om jag har fel… 😐
          Och skulle det funka lika bra och slänga på en röd 185 apc som fanns 91-93 på tex en 87:a som inte har kat? Det kanske inte har nån inverkan?

          /Henrik