irene

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • december 12, 2010 kl. 22:19 #165628

      Det är faktiskt inte dags ännu att trappa ner. Jag har ju lämnat in en önskan på en 95:a och tycker nästan att jag har fått ett ja !!??
      Jag kan vara lite lärling i detta projektet också och när den är klar så säljer jag min…. ”katt bland hermelinerna”.

      Så kanske…. kan det under nästa år komma bilder på hur detta projekt framskrider.

        december 1, 2010 kl. 20:55 #165285

        Din nyrenoverade….!!!!! Hade du inte ”lite” hjälp med den ?????

          november 30, 2010 kl. 20:53 #165255

          Ja….vem är snyggast? Bilen eller tjejen???

            november 28, 2010 kl. 20:28 #165190

            Visst är det ett kallt och frostigt Blekinge men Saabprojekten har som väl är inte frusit fast. Nya projekt och bilder är säkert och förhoppningsvis på gång.
            Jag har lagt in en önskan om ett nytt projekt,så vi får väl se!

              april 25, 2010 kl. 18:39 #157078

              Hej !

              Tack alla ni som kom och gjorde Saabträffen i Karlskrona till en mycket
              trevlig och lyckad dag.
              Tack till sponsorerna som ställt upp på olika sätt.Bl.a. de som sponsade
              med en mycket uppskattad påse till varje bil.
              MVH Gunilla

                mars 21, 2010 kl. 21:42 #155213

                Hej!
                Det är alltid svårt att hitta en dag som inte kolliderar med något annat men förhoppningsvis är den 24 April en bra dag för många. Vi ses.

                  februari 15, 2010 kl. 21:56 #153294

                  Det är rätt.Ge inte upp.Övning ger färdighet.Har du någon fyllning i din? Jag har också testat några gånger och har vaniljfyllning i mina. Lycka till !

                    januari 21, 2010 kl. 22:43 #151703

                    Så bra. Det var väl värt att läsa !? :thumbup:

                      januari 20, 2010 kl. 21:37 #151643

                      Hej. Har ni läst sista NOSTALGIA ??? Inte !!! Varför det ???
                      Det tycker jag ni ska göra. Innerhåller ett reportage om en Saab-fantast med många års erfarenhet och upplevelser.
                      Kort sagt – ett liv med Saab.

                        januari 17, 2010 kl. 18:21 #151461

                        Två dagar på isen. De gamla rallytakterna sitter kvar i ryggmärgen !!!!

                        Bild 1
                        Bild 2 Bild 3 Bild 4 Bild 5 Bild 6 Bild 7 Bild 8

                          januari 3, 2010 kl. 18:12 #150687

                          Hej
                          Det finns mycket i gamla ”gömmen” och det kan vara min hemlighet. Det kan du,ni fundera på…… men visst är de fina.
                          Mvh Irene

                            december 15, 2009 kl. 21:01 #149597

                            Blackrace i Kalmar 2009-08-22
                            Två Racingsaabar gör upp !
                            Titta på videoklippet från Kalmar en solig lördagskväll. Applåder de fick !
                            Video

                              december 8, 2009 kl. 20:02 #149259

                              Hej !
                              En liten återblick till Saabträffen 2009 i Karlskrona. En trevlig dag – så ni som inte var med i år kom till Saabträffen i Karlskrona 2010.

                              Träffen 2 Maj 2009

                              ”På träffen idag jag körde en röd Saab 95:a
                              den passade mig och jag kände mig lite som hemma.
                              Från ett soligt Karlskrona vi körde ett 20-tal bilar
                              saab’ar i olika åldrar,färger,modeller och stilar.

                              Genom skogar med hus här och där kortegen så gick
                              människor stannade upp,tittade,vinkade och
                              ett leende vi fick.
                              Vi körde till Brömsebro och sen ner till Torhamn
                              där fikat vi skulle ta
                              i hamnen det blåste men solen,havet,kaffet
                              och bilsnacket värmde ju bra.

                              Efter fikat gick resan tillbaka till Karlskrona
                              och Bilsportmuseum
                              mycket intressant med en talare som kunde sin
                              sak och visste allt i varje rum.
                              En lyckad dag är vi nog flera som tycker och
                              tänker
                              när vi imorgon den dagen en tanke skänker.

                              Så lämnar jag Karlskrona och mot skogen jag kör
                              med Saab95:an har allt gått så bra
                              och det tackar jag för. ”