Det är faktiskt inte dags ännu att trappa ner. Jag har ju lämnat in en önskan på en 95:a och tycker nästan att jag har fått ett ja !!??
Jag kan vara lite lärling i detta projektet också och när den är klar så säljer jag min…. ”katt bland hermelinerna”.
Så kanske…. kan det under nästa år komma bilder på hur detta projekt framskrider.
Din nyrenoverade….!!!!! Hade du inte ”lite” hjälp med den ?????
Ja….vem är snyggast? Bilen eller tjejen???
Visst är det ett kallt och frostigt Blekinge men Saabprojekten har som väl är inte frusit fast. Nya projekt och bilder är säkert och förhoppningsvis på gång.
Jag har lagt in en önskan om ett nytt projekt,så vi får väl se!
Hej !
Tack alla ni som kom och gjorde Saabträffen i Karlskrona till en mycket
trevlig och lyckad dag.
Tack till sponsorerna som ställt upp på olika sätt.Bl.a. de som sponsade
med en mycket uppskattad påse till varje bil.
MVH Gunilla
Hej!
Det är alltid svårt att hitta en dag som inte kolliderar med något annat men förhoppningsvis är den 24 April en bra dag för många. Vi ses.
Det är rätt.Ge inte upp.Övning ger färdighet.Har du någon fyllning i din? Jag har också testat några gånger och har vaniljfyllning i mina. Lycka till !
Så bra. Det var väl värt att läsa !? :thumbup:
Hej. Har ni läst sista NOSTALGIA ??? Inte !!! Varför det ???
Det tycker jag ni ska göra. Innerhåller ett reportage om en Saab-fantast med många års erfarenhet och upplevelser.
Kort sagt – ett liv med Saab.
Två dagar på isen. De gamla rallytakterna sitter kvar i ryggmärgen !!!!
Bild 1
Bild 2 Bild 3 Bild 4 Bild 5 Bild 6 Bild 7 Bild 8
Hej
Det finns mycket i gamla ”gömmen” och det kan vara min hemlighet. Det kan du,ni fundera på…… men visst är de fina.
Mvh Irene
Blackrace i Kalmar 2009-08-22
Två Racingsaabar gör upp !
Titta på videoklippet från Kalmar en solig lördagskväll. Applåder de fick !
Video
Hej !
En liten återblick till Saabträffen 2009 i Karlskrona. En trevlig dag – så ni som inte var med i år kom till Saabträffen i Karlskrona 2010.
Träffen 2 Maj 2009
”På träffen idag jag körde en röd Saab 95:a
den passade mig och jag kände mig lite som hemma.
Från ett soligt Karlskrona vi körde ett 20-tal bilar
saab’ar i olika åldrar,färger,modeller och stilar.
Genom skogar med hus här och där kortegen så gick
människor stannade upp,tittade,vinkade och
ett leende vi fick.
Vi körde till Brömsebro och sen ner till Torhamn
där fikat vi skulle ta
i hamnen det blåste men solen,havet,kaffet
och bilsnacket värmde ju bra.
Efter fikat gick resan tillbaka till Karlskrona
och Bilsportmuseum
mycket intressant med en talare som kunde sin
sak och visste allt i varje rum.
En lyckad dag är vi nog flera som tycker och
tänker
när vi imorgon den dagen en tanke skänker.
Så lämnar jag Karlskrona och mot skogen jag kör
med Saab95:an har allt gått så bra
och det tackar jag för. ”