Givetvis ska det vara tanklock på bägge sidorna. Annars vore ju projektet för enkelt… :crazy:
Flygplan har ju tankar i bägge vingarna, så varför ska inte bilar ha de…
//Magnus
ÄNTLIGEN kommer vi att få se en saab 93:a med hajfenor i äkta jänkebils stuk.. eller?
//Magnus
Här finner ni ett gäng sköna bilder att njuta av!
http://www.lemansphotos.com/index_galerie.php?n=154&nom=Le Mans Classic 2008 – Plateau 3#
(1Mapp nummer 056 saab 93)
//Magnus
Jag är ledsen Truls och ni andra, fick inte med mig några fler detaljbilder
innan vakterna kom och motade bort mig…
får se om jag kan få något mer
tillfälle för att fota i smyg!
/magnus
Det vet jag faktiskt inte. Hoppas att inte någon kom till skada isåfall. Kunde bara inte motstå att ta kort på bilen när det stod där så vackert. Tur att det inte var en SAAB…. 
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem