magnus josefsson

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • januari 20, 2009 kl. 14:42 #134067

      Givetvis ska det vara tanklock på bägge sidorna. Annars vore ju projektet för enkelt… :crazy:

      Flygplan har ju tankar i bägge vingarna, så varför ska inte bilar ha de…

      //Magnus

        januari 20, 2009 kl. 13:00 #134060

        ÄNTLIGEN kommer vi att få se en saab 93:a med hajfenor i äkta jänkebils stuk.. eller?

        //Magnus

          juli 21, 2008 kl. 05:34 #124339

          Här finner ni ett gäng sköna bilder att njuta av!

          http://www.lemansphotos.com/index_galerie.php?n=154&nom=Le Mans Classic 2008 – Plateau 3#

          (1Mapp nummer 056 saab 93)

          //Magnus

            september 22, 2006 kl. 20:45 #98677

            Jag är ledsen Truls och ni andra, fick inte med mig några fler detaljbilder
            innan vakterna kom och motade bort mig… får se om jag kan få något mer
            tillfälle för att fota i smyg!
            /magnus

              maj 11, 2006 kl. 21:41 #94730

              ähh. de e la lika bra att skicka me ”moppen” också….

                maj 11, 2006 kl. 21:35 #94729

                å en till

                  maj 11, 2006 kl. 21:31 #94728

                  här kommer en liten bild på skapelsen!

                  /Magnus

                    januari 11, 2005 kl. 09:15 #84083

                    Det vet jag faktiskt inte. Hoppas att inte någon kom till skada isåfall. Kunde bara inte motstå att ta kort på bilen när det stod där så vackert. Tur att det inte var en SAAB….