Jocke

Forumsvar skapade

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • januari 26, 2023 kl. 18:12 #500309

      Inget intresse😳 pms isf😊

        januari 25, 2023 kl. 04:25 #500268

        pm😊

        • Det här svaret redigerades för 3 år, 5 månader sedan av Jocke.
          januari 22, 2023 kl. 22:33 #500212

          Du har pm😊

            juli 26, 2021 kl. 13:45 #486606

            Får kolla oken, Torkar motor finns skall bara kolla skicket först, Återkommer//Jocke.

              juli 12, 2021 kl. 14:39 #486218

              Upp

                januari 7, 2021 kl. 15:34 #480670

                Hejsan….

                Vill bara påpeka att:-) Eller tills dom tunna cylinderväggarna spricker. Cylinderväggarna på 2.1L blocken är tjockare än 2.0 blocken. sen skall du nog inte ladda mer än du gör 0.3 bar för över det så får du nog hämta kolvarna utanför blocket, o det är ju tråkigt. Lycka Till.

                  december 16, 2020 kl. 22:58 #479974

                  Hej Lennart ring mig på 070-5621204 är mycke intresserad; svarar jag inte så tala in meddelande så ringer jag upp??

                    december 10, 2020 kl. 14:37 #479645

                    Hej..

                    Pris på oljekylarna och spindelhusen??//Jocke.

                      mars 16, 2018 kl. 14:36 #441829

                      Skall kolla, tror jag har ett sådant svänghjul, men sen spelar det väl ingen roll med 215 mm lamell?

                        mars 16, 2018 kl. 14:20 #441827

                        Hej, spelar väl ingen roll har en 88:a aero,kan väl åka med 220mm och 215 mm lamell spelar väl ingen roll? Finns utanför Nässjö,pris på den?

                          februari 1, 2018 kl. 13:18 #440312

                          Ingen som har lite bilder på detta???

                            januari 30, 2018 kl. 15:00 #440271

                            Olja in är ju inga problem alls. Värre med ut, det som bekymra mig är ju att original så blir det ju ett litet tryck på röret i blocket, annars tror ja att det trillar ut, tänkte jaskulle testa en Kina Td04 19t bara för det är kul?Men den har ju T25 ansl så ja har fått sätta en adapter på grenröret, o då får du ju inte det trycket på retur röret som original, undra om det går o svarva en plugg o sätta i hålet inifrån så man får typ an el banjo koppling på utsidan, ingen som testat det el har bild på de??

                              januari 21, 2018 kl. 22:16 #439894

                              Hej är dessa delar aktuella?? Det vill säga de finns kvar??//Jocke.

                                januari 21, 2018 kl. 22:03 #439893

                                Finns detta kvar???

                                  januari 21, 2018 kl. 21:39 #439892

                                  Ok. Ingen diff liggandes???

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)