saabbosse

Forumsvar skapade

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 48 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • augusti 27, 2025 kl. 22:04 #523274

      Jag har en -74 med 5vxl låda

      åker med -74 orörd framvagn.

      Går åka , men tripoden bottnat ibland vid högre hastighet och man svänger mycket

      Har åkt  ca 1500mil men funkar om man är lite försiktig.

        november 3, 2024 kl. 21:22 #518648

        Hej

        har du den kvar ?

         

        du har inte rör och behållare till denna ?

          april 11, 2024 kl. 19:51 #514610

          Bild

          Attachments:
            april 11, 2024 kl. 19:40 #514609

            [postquote quote=

            Dessa är helt nya utan rost ! Lackerade någon gång på 50-60 talet men aldrig monterade .

              april 11, 2024 kl. 19:36 #514608

              Dessa är helt nya utan rost ! Lackerade någon gång på 50-60 talet men aldrig monterade .

                april 7, 2024 kl. 10:22 #514552

                Ska givetvis vara Saab 92

                  februari 12, 2024 kl. 23:08 #513630

                  Hej
                  vad har du för pris på din hela samling

                  är det försäljnings broschyrer ?

                  mvh Johan Fondén

                    november 8, 2023 kl. 20:47 #512124

                    Har fått tag i en nu

                      oktober 23, 2022 kl. 21:02 #497934

                      Men då försvann trippen när det nyare hastighetmäteren kom . Var det -73 ?

                        oktober 23, 2022 kl. 12:22 #497894

                        Okej
                        Tack

                        • Det här svaret redigerades för 3 år, 7 månader sedan av saabbosse.
                          juni 16, 2022 kl. 22:51 #494942

                          Denna pärla !

                            juni 9, 2022 kl. 23:42 #494688

                            Hej
                            Tack alla som hört av sig eller kommit med tips.
                            Men Har nu hittat min dröm bil

                              januari 9, 2022 kl. 10:16 #491369

                              Båda bilarna ovan är mycket fina .
                              Men Kombination av lite för ny årsmodell med fel kaross 😉 mm.
                              Dock vill jag inte utesluta den karosstypen då det kan finns intressanta med tex annan motor mm
                              Mil är ganska oväsentligt ,

                                januari 7, 2022 kl. 20:08 #491280

                                Ja blocket har jag koll på

                                  februari 23, 2020 kl. 14:41 #467545

                                  20200223_134358

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 48 totalt)