Jag har en -74 med 5vxl låda
åker med -74 orörd framvagn.
Går åka , men tripoden bottnat ibland vid högre hastighet och man svänger mycket
Har åkt ca 1500mil men funkar om man är lite försiktig.
Hej
har du den kvar ?
du har inte rör och behållare till denna ?
[postquote quote=
Dessa är helt nya utan rost ! Lackerade någon gång på 50-60 talet men aldrig monterade .
Dessa är helt nya utan rost ! Lackerade någon gång på 50-60 talet men aldrig monterade .
Ska givetvis vara Saab 92
Hej
vad har du för pris på din hela samling
är det försäljnings broschyrer ?
mvh Johan Fondén
Men då försvann trippen när det nyare hastighetmäteren kom . Var det -73 ?
Hej
Tack alla som hört av sig eller kommit med tips.
Men Har nu hittat min dröm bil
Båda bilarna ovan är mycket fina .
Men Kombination av lite för ny årsmodell med fel kaross 😉 mm.
Dock vill jag inte utesluta den karosstypen då det kan finns intressanta med tex annan motor mm
Mil är ganska oväsentligt ,
Ja blocket har jag koll på