900 T16 S Aero 1993 TILL SALU!!!

Forum Övrigt Projekt / Min bil 900 T16 S Aero 1993 TILL SALU!!!

• Detta ämne har 119 svar, 20 deltagare, och uppdaterades senast 2012-03-17 11:08 av .
Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 120 totalt)
  • Författare
    t16s
    Deltagare

desvärre inte 🙁 , snackade med saab i byn i fredags och dom hade inte fått något svar från SAAB från högre ort!!

så finns det nån möjligthet att träffas på nån träff i sommar så vore det ju kanon, bes. ska ju inte bry sig om det i alla fall enligt deras hemsida!!

har smatidigt lite kladd med att fylla ac:en med!!!

visst e det så att man ska byta torkfilter med om man har haft öppet system,, nu snckar vi en vecka öppet!!! med han jag snckade med yra om att det byta man aldrig!!! 😮

låter konstigt va….

byter i vilket fall som helst, har fått ett tips om en som fyller med R12 gas, konvertering har jag varit innte på men vet inte riktigt vad vi snackar för pengar… 😕

t16s
    Deltagare

beställt idag 4st Michelin pilot sport 3 205/45/16—-ska sitta på mina Aero fälgar e det tänkt!!! får se om jag hinner få och lägga om dom och testa dom på knutan till helgen 😀

eller så kör jag slut på Kumho däcken som ligger på crosspoken s¨länge. tough choice 😎

t16s
    Deltagare

kommer lite bilder, jag vet var ett tag sen sist, nytvättad och redo för knutan,, även simons systemet på plat 😀 håll till godo

http://www.ladda-upp.com/bilder/50892/ghjkgjk” onclick=”window.open(this.href);return false;

http://www.ladda-upp.com/bilder/50893/lilkjlkjl” onclick=”window.open(this.href);return false;

sista länlen innehgåller de nya mattorna som jag köpte på av parts for saab, tack martin för tipset där, blev kanaon 😀

t16s
    Deltagare

då avverkade man drygt 40 mil i 900 igår då man hämtade hem 4st Hirsch 17″ hjul, ska sitta på min 9-3 SC, blir nog inte så dumt 🙂
    Första riktiga långturen sen motor och låda varit ur så lite pirrigt var det allt!!! men allt gick kanon, bilen går som en dröm!! riktigt nice med nyfylld AC i påskhettan med 😀

Glad påsk på er allihop!!

[

t16s
    Deltagare

var ute i det fina vädret och tog lite fina bilder på en hyffsat fin Turbo S 😎

http://www.ladda-upp.com/bilder/52345/ewedewd” onclick=”window.open(this.href);return false;

http://www.ladda-upp.com/bilder/52344/efwefwef” onclick=”window.open(this.href);return false;

longjohn61
    Deltagare

@andreaz_82 wrote:

var ute i det fina vädret och tog lite fina bilder på en hyffsat fin Turbo S 😎

Lite mer än hyfsat är den väl 😎 inte avis jag näää 😆

Mvh Nisse

gustavh
    Deltagare

Håller med! Tumme upp och hatt av för ruskigt fin kärra!

wallero
    Deltagare

mycket fin bil du ska inte köpa den stora vingen jag har till salu ny lackad svart?
    mvh

jonathan p
    Deltagare

Riktigt fin turboS, bara att putsa och fortsätta hålla den i gott skick, den var riktigt vacker just nu som den är 😛

turbocab
    Deltagare

Så vad händer, nya projekt på gång istället eller är det för mkt med familjen? Har själv totalt misslyckats sälja min röda, vi får väl se hur det blir med den saken längre fram!

t16s
    Deltagare

nja tankarna flyger ihop här nu alltså…..

har blivit helt såld på MC nu så ligger och tar mc-kort, så småningom blir det väl ett mc-köp med ….:)

tanken var ju att köpa en ny hoj men leker med tanken att kanske ha kvar 900 och köpa en lite billigare hoj för typ 30 000:-, så får man se framåt om man bytar upp sig eller rent utav sparar ihopa tills man kan köpa nån redig hoj, samt att då ha kvar 900!!

vill ju egentligen inte sälja men får man ett bra bud så kanske …är ju toknöjd med bilen , faktiskt precis kommit från garaget nu efter polering samt lackskydd på bettan, som hon glänser alltså. 😮

well framtiden får utvisa…

mvh en tankspridd skåning 😀

turbocab
    Deltagare

Så bilen var såld såg jag. Stannar den i landet är blev det söderut?

plankan
    Deltagare

@Turbocab wrote:

Så bilen var såld såg jag. Stannar den i landet är blev det söderut?

En normand som köpte vad jag hört 🙄

henrikg
    Deltagare

Oj, detta har jag missat… Vad tråkigt! Löste du problemet med airbag lampan eller sålde du den som den var?

Vill också gärna veta vart den hamnade, denna unika bil..

Mvh
    Henrik

Beeos
    Deltagare

Nu svarar jag åt Andreas, var där idag och shoppade lite.
    Det är en svensk kille som bor i Norge som köpte bilen. Är visste en riktigt Saab entusiast som syns på forumen, kanske inte här. Än 🙂

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 120 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng