9000 Talladega, 1990

Forum Övrigt Projekt / Min bil 9000 Talladega, 1990

• Detta ämne har 37 svar, 13 deltagare, och uppdaterades senast 2013-07-02 05:30 av .
Visar 8 inlägg - 31 till 38 (av 38 totalt)
  • Författare
    Per-Erik
    Deltagare

…tänkte att även de som inte sett denna på min facebook skulle få njuta av lite kurvor 😉

Humm, nått engelskt ivägen för Saaben!;-)
    Hejhopp!

Per-Erik
    Deltagare

Nu kan jag spela musik från Spotify, trådlöst i min 23 år gamla bil!

Lollo
    Deltagare

Kör du med fm sändare?

Per-Erik
    Deltagare

Jupp 🙂 funkar mycket bra faktiskt… 299:- på Ica Maxi!

Per-Erik
    Deltagare

@Per-Erik wrote:

Nu kan jag spela musik från Spotify, trådlöst i min 23 år gamla bil!

Hur är ljudet i den där? Köpte en sådan, inte exakt likadan utan en sådan men kopplar in i hörlursuttaget och det bara sprakar och brummar, låter inget kul alls..

Per-Erik
    Deltagare

Tycker att ljudet blev mycket bra faktiskt. Man får scanna efter ledig frekvens ibland, för hamnar man för nära en radiostation kan det krypa igenom ljud ibland, men det har nog mer med den 23 år gamla radion än med den nya prytteln… Innan hade jag en adapter som man stoppade i bandspelaren, och det ljudet var tunt i jämförelse. En del recensioner sa att den tappade signalen efter en stund, men det har jag inte upplevt, utan det har funkat bra så långt.

Visar 8 inlägg - 31 till 38 (av 38 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng