Båstadträffen 10/9 -11

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Båstadträffen 10/9 -11

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 58 totalt)
  • Författare

Det kommer folk! Det kan jag skriva upp. Men bara för att jag nu skall sälja å inte kan närvara så behöver ju inte alla deppa ihop 😎

september 4, 2011 kl. 19:15 #187494

Då får även jag dra mig ur.

Har ingen bil tyvärr –
        så jag hänger på en annan träff här nere i skåne som är för oss med 2-hjulingar istället :mrgreen:

september 4, 2011 kl. 19:35 #187498

Jag kommer givetvis dyka upp, men ska hålla i en liten träff för att sedan ansluta till denna 🙂 alltid bra att veta vem
          Som arrangerar!

september 4, 2011 kl. 20:04 #187502

Hm, det blir ju tunnt utan Beeos och Plankan. Månne kommer jag och Karl ner då, med en Aero och en LUX, för att kompensera? 🙂 Men jag får kolla med honom först….

Föreslår ett liknande upplägg som förra året, dvs vi tjötar lite vid träffpunkten i Båstad, rullar ner till stranden och grillar, eller köper käk i korvmacken där för dom som är lite laid-back. Sen tar vi en tur ut längs åsen och tar en glass där landet slutar och havet tar vid. Det funkade ju mkt bra sist? Men kom för all del med ideer!

september 4, 2011 kl. 20:12 #187503

@Turbocab wrote:

Hm, det blir ju tunnt utan Beeos och Plankan.

Jag kan visst ansluta mig till träffen –
              men tror bara inte att det uppskattas med en MC bland bilarna 😆

september 4, 2011 kl. 20:43 #187504

Håller med Turbocab! förra årets koncept vart helt OK, är det nån som hittar denna gången`

Trist att Beeos och Plankan inte kommer, men jorden går inte under för det! (no offence 😉 )

september 6, 2011 kl. 16:05 #187546

@plankan wrote:

@Turbocab wrote:

Du får göra som jag , ställa dig runt hörnet o skämmas 😳

september 6, 2011 kl. 19:13 #187554

@Sten wrote:

@plankan wrote:

@Turbocab wrote:

Du får göra som jag , ställa dig runt hörnet o skämmas 😳

No way –
                    skulle aldrig komma på tal 😆

september 6, 2011 kl. 20:19 #187566

är det nån som kommer norifrån och vill mötas upp i Halmstad kommer jag och Peter vänta vid max eurostop (halmstad södra) vid 9,45

http://kartor.eniro.se/m/at5T7″ onclick=”window.open(this.href);return false; sådär hittar ni om ni kommer på motorvägen norrifrån 🙂

september 8, 2011 kl. 17:03 #187613

snart dags 😀 humöret på topp hoppas vädret blir bra också, sist jag kollade verkade det uppehåll i alla fall 😉

september 8, 2011 kl. 19:53 #187620

Håller tummarna för trevligt väder 🙂 Ja kommer givet, har hittat ett lagom og projekt nu eftersom abstinensen som vanligt blev för mycket 😉

september 9, 2011 kl. 06:26 #187624

Jag hoppar över, kris med familjen som vanligt. Har missat samtliga träffar i år, så jag kör vidare på det.

september 9, 2011 kl. 06:31 #187625

@Turbocab wrote:

Jag hoppar över, kris med familjen som vanligt. Har missat samtliga träffar i år, så jag kör vidare på det.

Lite av en ”tråkig” std du ligger inne med där tycker jag.

Visst måste du väl för 17 ha ”egen tid” från familjen 🙄

september 9, 2011 kl. 06:52 #187626

Grabben sover dåligt, gumman är konstant trött och nära gränsen till sammanbrott ungefär. Carls rum håller på att renoveras, det drar ut på tiden och ganska kaotiskt det hela. Visst, jag kan säkert komma iväg men det blir halvstressigt som vanligt och sen bråttom hem till att laga middag etc, kommer sluta med att jag kör i 150 blås hela vägen hem stressad och sur som fan. Aint gonna happen. Ok, jag är en toffel och mes, jag kan köpa det, men faktum kvarstår att det blir för jobbigt allting och därför gör jag ingenting istället för att slippa massa strul. Ska lägga helgen på att få klart rummet istället så att gumman kan sova där när Carl inte gör det så hon inte bryter ihop. Och åka kolla på en BMW 530 ska jag göra också. Saab är historia.

Slut offtopic.

september 9, 2011 kl. 13:44 #187632

Sådär nu var GPSen laddad med koordinaterna, lite mat för vägen ner kvar att fixa sen är jag redo 🙂 Är det många som kommer ta med med eller kommer någon köra på det lata spåret och köra korvmoj mat ? 🙂

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 58 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.