Båstadträffen 10/9 -11
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Båstadträffen 10/9 -11
- Detta ämne har 57 svar, 14 deltagare, och uppdaterades senast 2011-09-10 21:26 av
M.Broberg.
-
FörfattareInlägg
-
september 4, 2011 kl. 19:35 #187498
Jag kommer givetvis dyka upp, men ska hålla i en liten träff för att sedan ansluta till denna 🙂 alltid bra att veta vem
Som arrangerar!Hm, det blir ju tunnt utan Beeos och Plankan. Månne kommer jag och Karl ner då, med en Aero och en LUX, för att kompensera? 🙂 Men jag får kolla med honom först….
Föreslår ett liknande upplägg som förra året, dvs vi tjötar lite vid träffpunkten i Båstad, rullar ner till stranden och grillar, eller köper käk i korvmacken där för dom som är lite laid-back. Sen tar vi en tur ut längs åsen och tar en glass där landet slutar och havet tar vid. Det funkade ju mkt bra sist? Men kom för all del med ideer!
är det nån som kommer norifrån och vill mötas upp i Halmstad kommer jag och Peter vänta vid max eurostop (halmstad södra) vid 9,45
http://kartor.eniro.se/m/at5T7″ onclick=”window.open(this.href);return false; sådär hittar ni om ni kommer på motorvägen norrifrån 🙂
september 8, 2011 kl. 19:53 #187620Håller tummarna för trevligt väder 🙂 Ja kommer givet, har hittat ett lagom og projekt nu eftersom abstinensen som vanligt blev för mycket 😉
Grabben sover dåligt, gumman är konstant trött och nära gränsen till sammanbrott ungefär. Carls rum håller på att renoveras, det drar ut på tiden och ganska kaotiskt det hela. Visst, jag kan säkert komma iväg men det blir halvstressigt som vanligt och sen bråttom hem till att laga middag etc, kommer sluta med att jag kör i 150 blås hela vägen hem stressad och sur som fan. Aint gonna happen. Ok, jag är en toffel och mes, jag kan köpa det, men faktum kvarstår att det blir för jobbigt allting och därför gör jag ingenting istället för att slippa massa strul. Ska lägga helgen på att få klart rummet istället så att gumman kan sova där när Carl inte gör det så hon inte bryter ihop. Och åka kolla på en BMW 530 ska jag göra också. Saab är historia.
Slut offtopic.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.