Saab 9-3X – Overland / Baja 1000

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 9-3X – Overland / Baja 1000

• Detta ämne har 48 svar, 9 deltagare, och uppdaterades senast 2016-12-23 15:18 av .
Visar 4 inlägg - 46 till 49 (av 49 totalt)
  • Författare
    Jonathan
    Deltagare

Att använda originalkablage är inget alternativ? 9-3 har ju allt fördigdraget för extraljus, bara koppla in kabelsatsen, sätta i reläet och aktivera med tech2, du har du knapp å allt färdigt. (Knappen med ett streck på vill vänster om stereon)
    //Konrad S.

Det var ett alternativ som jag inte hade tänkt på. Frågan är dock om det är smidigast att extraljusen går på automatiskt med helljusen eller om man vill ha en separat knapp för detta. I mitt fall har jag redan utrustning för det förstnämnda, så jag kör på det. Men tack för det ändå, hade inte alls tänkt på det tidigare!

M.Broberg
    Deltagare

Att använda originalkablage är inget alternativ? 9-3 har ju allt fördigdraget för extraljus, bara koppla in kabelsatsen, sätta i reläet och aktivera med tech2, du har du knapp å allt färdigt. (Knappen med ett streck på vill vänster om stereon) //Konrad S.

Det var ett alternativ som jag inte hade tänkt på. Frågan är dock om det är smidigast att extraljusen går på automatiskt med helljusen eller om man vill ha en separat knapp för detta. I mitt fall har jag redan utrustning för det förstnämnda, så jag kör på det. Men tack för det ändå, hade inte alls tänkt på det tidigare!

knappen är för att kunna stänga av/sätta på den automatiska funktionen att dom tänds med helljuset.

inte för att styra dom manuellt.

• Det här svaret redigerades för 3 år, 3 månader sedan av .
    lsoderlund
    Deltagare

Om du inte behöver din XBB, kan jag tänkte mig att köpa den av dig Sulo

http://saab99tt.blogspot.se/

Saab 99, Saab 900 och förhoppningsvis snart en TT

Jonathan
    Deltagare

@lsoderlund har hört att originalkablaget är restat, att det inte går att få tag på längre. Har inte undersökt det än dock. Återkommer till dig om jag inte har behov av min XBB, men håll inte andan i väntan på det. 🙂

Visar 4 inlägg - 46 till 49 (av 49 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng