Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab 900 Aero -84
Hej på er.
Kryss i taket idag.
Bilen åkte till bilprovningen idag.
Två fel
Hög Co och kassa bromsslangar.
Får bli byte i morgon kväll och justera Co på känn så ska det nog gå att komma till karlskrona, Är man ju närma verkstad då ju…
Mvh
Johannes
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem