Saab 900 Aero -84

Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab 900 Aero -84

Visar 61 inlägg (av 61 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • maj 12, 2011 kl. 20:33 #172976

      Hej på er.

      Kryss i taket idag.

      Bilen åkte till bilprovningen idag.

      Två fel

      Hög Co och kassa bromsslangar.

      Får bli byte i morgon kväll och justera Co på känn så ska det nog gå att komma till karlskrona, Är man ju närma verkstad då ju…

      Mvh

      Johannes

    Visar 61 inlägg (av 61 totalt)
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.