SAAB 96 1300S – Sleeper projekt
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / SAAB 96 1300S – Sleeper projekt
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / SAAB 96 1300S – Sleeper projekt
- Detta ämne är tomt.
-
FörfattareInlägg
-
Kul att se att du är igång och tillbaka igen Mycket spännande projekt som man är nyfiken på och följer med spänning och intresse.
Kör hårt !
/ KenthTack för det… jobbbar på så gott man kan… och du har ju tipsat om både det ena och andra under årens lopp 🙂
Sedan sist har det jobbats med bromsar bak där jag var tvungen att tänka om… nu CNC-frästa adapterplattor och Fiesta ST nav + allt av bromsdelar. Moddad intrumentbräda. Egenkomponerad centerkonsoll. Huvlås från Saab 99.
- Det här svaret redigerades för 4 år, 4 månader sedan av 96GT.
Attachments:
augusti 9, 2020 at 19:07 #473229Härligt med nya uppdateringar. Hade missat detta när jag inte längre får mail när trådar man följer uppdateras.
Härligt med nya uppdateringar. Hade missat detta när jag inte längre får mail när trådar man följer uppdateras.
Ja, funker nog inte klockrent… verkar vara något knas med ”nya” forumet ibland… får inte e-post om inlägg om svar på tråden längre…
Men kul att du följer med 🙂
En stund sedan sista uppdatering… projekt har legat nede i 1,5 år… kom igång igen i våras… fick för mig att stöpa lite glasfiber delar som börjar bli färdigt och skall monteras… efter det så måste det nog bli att koppla upp motor och annat… lägger också med smakprov på interiöret som börjar bli färdigt…
- Det här svaret redigerades för 2 år sedan av 96GT.
Attachments:
december 7, 2022 at 00:18 #499342Vi väntar tålmodigt !
Befarade att projektet gått in i ”eviga vilan” så det är verkligen kul att se att det fortfarande lever !/ Kenth
Vi väntar tålmodigt ! Befarade att projektet gått in i ”eviga vilan” så det är verkligen kul att se att det fortfarande lever !
/ KenthHei Kenth, fint med några som hejar på. Risken är ju alltid där när man blir lite överivrig och tar ut svängarna kanske lite för mycket.. kan nog knäcka den bästa… men försöker att pressa mig till att komma i mål nu… är ju snart det roligaste som är kvar 🙂
maj 12, 2023 at 00:30 #502893Håller med Knut ! Mera fortsättning här. Eftersom jag vägrar Facebook och andra liknande tjänster så vore det för mej för alltid försvunnet om det hamnade där !
Heja !! / Kenth
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.