Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab 96 1973: Bimsan
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab 96 1973: Bimsan
Veldig trist!
Har akkurat vært utsatt for det samme med min fine og900 som jeg har brukt en god del tid og penger på å få slik jeg ønsket.
Been a Saab owner since 1987.
I have owned at least 50 Saabs, mainly older Saabs.
1960 93F
1967 96 Monte Carlo 850
1975 96 V4
1989 900i 8V 5 dørs
1992 900S 5 dørs
2008 9-3 SC Aero ttid
2009 9-3 SC tid
Tack för all medkänsla! Nu känns det ändå som jag är på väg upp ur vågdalen i och med att Bimsans öde är beseglat och jag kan börja titta på ersättare. :race
96 V4 1975 ”Bollen”
Snart två veckor utan att köra V4:a samtidigt som sommaren står i sin skiraste grönska. ABSTINENS!! :sad
96 V4 1975 ”Bollen”
Sätt i en kätting med en traktor i andra änden å dra lite lagom så du kan stänga dörren. Då går det ju att köra iaf..!
@Andreas Hermansson wrote:
Sätt i en kätting med en traktor i andra änden å dra lite lagom så du kan stänga dörren. Då går det ju att köra iaf..!
Med tanke på hur det gick när jag skulle justera framkofångaren så…. Nja….
Vill bara att försäkringsbolaget hör av sig NU (troligt på en söndag), så jag vet vad jag har att rätta mig efter och kan böja kika på allvar på en ersättare. IDAG!!
96 V4 1975 ”Bollen”
YES! Idag kom beskedet: 12500kr för Bimsan, helt okej, tycker jag. :CE
Dessutom har jag fått lov att plocka av bakskärmen i glasfiber, så jag fortsatt har en hel uppsättning, samt dubbelförgasaren med insug, om jag sätter dit andra grejer. Tur att Janne ”Snål-Werner” Hagnell behållit den gamla skärmen… 😎
96 V4 1975 ”Bollen”
@saabfjollen wrote:
En hygglig insats till ett nytt ekipage! :heyjoe67_ferrari:
Alldeles riktigt, och det kan vara på gång redan till helgen! :race
96 V4 1975 ”Bollen”
Men avslöjat är väl att det blir ett halvt päron..?
Om man följt tråden…
Va eller..?
Spännande..?…hummmm…
😉
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem