Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab 96 1973: Bimsan
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab 96 1973: Bimsan
Ja, halvt päron lär det bli, även om det inte skulle bli något i helgen. Sorry, Andreas, din 99:a väcker också habegär men jag måste ha en gurka!
96 V4 1975 ”Bollen”
@Andreas Hermansson wrote:
Klappa henne från mig..!
Ja, nu har jag gjort det, när jag ändå lämnade reservnycklarna. Har insett att jag inte kommer att hinna eller orka plocka delar på henne, tyvärr. Så nu har jag nog sett henne för sista gången. :sad
96 V4 1975 ”Bollen”
Nu när hennes efterträdare står på uppfarten kan jag väl kosta på mig det… 😉 :CH
96 V4 1975 ”Bollen”
Ingen dålig smäll det där ser ut att ha varit.
Skönt att ni kom lindrig undan, passa på och njut av den nya vinkelfyran nu!
Saab 99 GL ´83 "Tant Brun"
Saab 900 Turbo cabriolet ´87 "TureTurbo"
Saab 96 TT ´65 "Pruttingvar"
Saab 9-3 Vector SC ´09
Skämsbil:
Audi A6 Avant
Kassör Svenska Saabklubben samt medlem i Bakrutans redaktion
Nej, jag trodde först inte den var så farlig eftersom vi klarade oss helskinnade-ish. Fast det var nog mer tur och tack vare 96:ornas slagtåliga konstruktion. Vågar inte tänka på hur det hade gått om snubben hade haft en halvmeters längre accelerationssträcka, eller om jag hade varit Renaultfantast och vi hade åkt 4 Laban.. 😕
96 V4 1975 ”Bollen”
Nu har man varit här ifrån för länge!! Våren och sommaren har hållit mig borta från
datorer och forum. Noterade att Bimsan inte fanns med på listan över dina bilar, så jag kollade in i Bimsantråden
och fick min förklaring!! Jag beklagar verkligen!! Passar på att gratulera till den lyckliga utgången och nyförvärvet, var det Bollen?
Det hade ju kunnat gå hur illa som helst… Löste de in henne, eller blir det reservdelar av henne?
Ha de gott/ Sölve
Tack! Der blev inlösen. Hade gärna haft henne till delar, men man ska ha plats också. 🙄
96 V4 1975 ”Bollen”
Plats har jag i massor, men dygnets 24h blir svårare att stretscha på…
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem