Saab 96 -62 radikalt ombyggd

Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab 96 -62 radikalt ombyggd

Visar 3 inlägg - 46 till 48 (av 48 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • januari 2, 2011 kl. 08:28 #166345

      hoppas att du får tillbaka hälsan snart igen, inte kul när den sviktar.

        januari 2, 2011 kl. 13:31 #166356
        staberg wrote:
        Hej Per. Ledsen att göra dig besviken men det har inte hänt nåt alls på byggfronten…. Längre tids sjukdom har satt stopp för alla större projekt. Men lite har jag orkat med på min 95:a iaf…

        Strunta i bilen, ta vara på dig och hälsan, jag hoppas att du snart har styrkan tillbaka.
        Ber om ursäkt för att jag har tjatat men dina projekt är underbara att följa.
        Krya på dig.

          januari 2, 2011 kl. 14:11 #166358

          Krya på dig Staberg!

        Visar 3 inlägg - 46 till 48 (av 48 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.