Saabens Dagar 17-19/7 v.s Midnattssolsrallyt

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Saabens Dagar 17-19/7 v.s Midnattssolsrallyt

• Detta ämne har 79 svar, 39 deltagare, och uppdaterades senast 2009-07-17 21:34 av .
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 80 totalt)
  • Författare
    jorgen
    Deltagare

Både och som vanligt…. Kul för alla som åker till Trollhättan, som på Fredagkvällen får ta emot hela Midnattssolsrallyt som har första etappuppehåll där. Lite tråkigt för alla Saabförare i rallyt och åskådare som missar Saab Dagarna.

mats a
    Deltagare

Att besökarna på Saab-dagarna får möjlighet att titta närmare på klassikerna på fredag kväll är väl en bonus. :racesmile:

Så fort en aktivitet förläggs under någon av juli månads fyra helger konkurrerar det med tusentals andra evenemang. Det är oundvikligt att aktiviteter krockar med någonting – oavsett inriktning.

fredrik
    Deltagare

Det spelar ingen roll vilken helg från slutet på april till slutet på september det läggs en träff på för det krockar alltid med någon annan!

Jag är ändå glad för det lär bli ett grymt pådrag på fredagen i Trollhättan! Enda som är synd är att man inte kan gå runt & mysa med en kall pilsner i näven. Om man nu får vara med & åka…..

Får man inte vara med så kan man ju alltid både vara på Saabträffen & träffa en massa vänner samt kolla in flera sträckor på rallyt!

Pratade under gårdagen med en radda internationella vänner & de blev väldigt glada att de kunde följa rallyt ifrån Trollhättan.

Dessutom Fallensdagar samma helg = feststämmning i hela Trollhättan!

Jag tror det kommer bli Succé!!

De som arrangerar bör Räkna med riktigt många besökare!!

/Fredrik

Lollo
    Deltagare

Håller med Fredrik helt och hållet, och denna gång kanske jag får mobba Fredrik med en kall öl i näven:-) :guiness: :cheer:

anders dahl
    Deltagare

Jag vill också göra det Lollo! :cheer: :guiness: :racesmile:

saab bilmuseum
    Deltagare
    Jörgen wrote:
    Både och som vanligt…. Kul för alla som åker till Trollhättan, som på Fredagkvällen får ta emot hela Midnattssolsrallyt som har första etappuppehåll där. Lite tråkigt för alla Saabförare i rallyt och åskådare som missar Saab Dagarna.

Jag tycker att detta är ett briljant initiativ av Svenska Saabklubben, Saab Turbo Club of Sweden och Club Sonett Sweden som samverkar och sökt och haft dialog med Saab Automobile AB under en längre tid om ett möjligt alternativ till en Saabfestival under de tuffa tider vi har.
    Saab Bilmuseum kommer att stödja detta projekt med all kraft som vi har.

Kombinationen med Saabens Dagar, Fallens Dagar och Midnattsolsrallyt kommer att bli superb.

Med Vänlig Hälsning
    Peter Bäckström
    Saab Car Museum

Melwin
    Deltagare

Kommer att bli en trevlig träff,perfekt med både rallybilar,veteranbilar och fallens
    dagar.Årets höjdare. mvh melwin.

Martin
    Deltagare

Bra jobbat alla inblandade!

Jag ser fram emot trevliga och innehållsrika dagar i Trollhättan. Vi skall givetvis ta tillfället i akt och samtidigt visa för världen att Saabens dagar absolut inte är räknade, 😉 utan att Saab går segrande ur krisen.

Låter som en trevlig aktivitet man inte får missa! Undra om gravida sambon vill åka TT till Trollhättan i sommar…

saab-bo
    Deltagare

Graviditet är ingen giltig orsak att backa ur!! 😉 :lecture:

* Festivalen -01 var min fru gravid

* Festivalen -03 var min fru gravid + att vi hade vår dotter med oss som då var 1,5 år!

* Festivalen -05 var vi ner med våra båda döttrar, då 3,5 + 2 år!

* Festivalen -07 hade vi helt plötsligt 3 barn , och det gick finfint i 95:an!( Men de var trångt)

/ Bosse

Dajje
    Deltagare

Detta later trevligt! Jag kommer dit under fredagkvällen i alla fall! 🙂 Synd att man inte kan vara där längre. 🙁

Lollo
    Deltagare
    Saab-Bo wrote:

* Festivalen -03 var min fru gravid + att vi hade vår dotter med oss som då var 1,5 år!

* Festivalen -07 hade vi helt plötsligt 3 barn , och det gick finfint i 95:an!( Men de var trångt)

/ Bosse

Klarar du dig iår från en stor mage eller en liten till??? :duck:

uffepuffe
    Deltagare

vilket år bodde ni i saabo?

Saab-Bo wrote:

/ Bosse

walle
    Deltagare
    Jörgen wrote:

man har alltid ett val å saab dagarna är ju en självklarhet mvh niklas

saab-bo
    Deltagare

Saabon hade vi -05, men nu blir det inga fler småttingar!!

/ Bosse

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 80 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng