Saabfestival 2013 – En tidig julklapp!

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Saabfestival 2013 – En tidig julklapp!

• Detta ämne har 91 svar, 37 deltagare, och uppdaterades senast 2013-06-04 23:25 av .
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 92 totalt)
  • Författare
    Bengt Åkesson
    Deltagare
    Dicst
    Deltagare

JAAAAAAA!!! :jaaa: :w00t2: :w00t2: :w00t2:

rally
    Deltagare

Bokat och klart med boende!!

Fredrik

benny
    Deltagare

YESSSSS!! :race

Magnus E
    Deltagare

inbokat och klart i kalendern och boende är fixat

/Magnus E

Saab 96 -61 Saab 97 -72 Saab 900 -95

Jag ber om ursäkt för eventuella stavfel, jag är dyslektiker
    Magnus E

wendan
    Deltagare

Bokat och klart :AP

ericsson
    Deltagare

Var e bästa plats till boka boende?

petero1973
    Deltagare

Varför inte Quality i Vänersborg eller Strand Hotel i samma stad. Bättre pris än i Thn men inom en kvart från träffen.

Morten S.
    Moderator

Hotell er booket!

Been a Saab owner since 1987.
    I have owned at least 30 Saabs, mainly older Saabs.
    Today I have:
    1960 93F
    1967 96 Monte Carlo 850
    1974 96 "rally car"
    1989 900i 5 dørs
    2007 9-3 SC

blarok
    Deltagare

:jaaa: :jaaa: Inbokat i kalendern Då kommer jag :drive1: i min cabbe 🙂

mr ems
    Deltagare

😀 😀 😀 😀 😀 Yes !! SAAB festival najz ! ! ! Boende finns det bara en plats Trollhättans camping hjulkvarenlund mitt i Trollhättan ! Där tar du med tält , husbil ,husvagn , Toppola och bor på plats med bilarna !! Jätte fin camping med gångavstånd till centrum på kvällarna och bara liten bil till ANAbegbildelar .Där brukar de bo Norrmän Finnar Danskar Tyskar och alla andra trevliga SAAB vänner . Brukar bli party och grillande och SAAB mingel på kvällarna . Billigt och bra ,och trevlig personal . Mitt val i år . :DR :race

saabfjollen
    Deltagare

@MR EMS wrote:

😀 😀 😀 😀 😀 Yes !! SAAB festival najz ! ! ! Boende finns det bara en plats Trollhättans camping hjulkvarenlund mitt i Trollhättan ! Där tar du med tält , husbil ,husvagn , Toppola och bor på plats med bilarna !! Jätte fin camping med gångavstånd till centrum på kvällarna och bara liten bil till ANAbegbildelar .Där brukar de bo Norrmän Finnar Danskar Tyskar och alla andra trevliga SAAB vänner . Brukar bli party och grillande och SAAB mingel på kvällarna . Billigt och bra ,och trevlig personal . Mitt val i år . :DR :race

Även mitt val ! :thumbsup:

Jonas Åberg
    Moderator

Vi var där i somras det är en bra camping i fin miljö. De enda nackdelen är som just i somras fuktigt i marken så vi valde ” framsidan”.
    Barnen älskade det så det var inte svårt att övertala dom till att åka dit igen.

Nej inget släp och inga takbågar vi klarade oss en vecka 4 pers i en 99:a.
    Det blir kanske värre denna gången tänkte köra TT. :AP

Jonas Åberg
    Moderator

Glömde ju att fråga om någon tänkt på samkörning?

Naturligtvis från olika platser för min del funkar Skåne. 😉

ericsson
    Deltagare

Från Skåne jag e med 🙂

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 92 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng