Saabfestival 2013 – En tidig julklapp!

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Saabfestival 2013 – En tidig julklapp!

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 92 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • februari 6, 2013 kl. 22:59 #52100

      @Dominik wrote:

      @Hubbe wrote:

      så måste medlemmar av ”SAAB STAMMTISCH” i Hamburg vänta på, att planeringen är klar.

      Inte alls, färjan är redan bokat, 95an är klart

      lärt dig bädda av våra Finländska vänner? :wrench :ROLF

        Anonym
        februari 8, 2013 kl. 21:09 #52145

        Hoppas Dominik inte lärt sig bädda som oss för då blir det slarvigt!! 😆

        Går förvånansvärt bra annars att sova i 95:ans bakskuff t.o.m för två personer men bör vara någon man kan ha närkontakt med!! 😉
        Fast brukar nog stundvis kasta längtansfulla blickar mot Toppola & Saabon….

        Hoppas mycket intressanta Saab Camping ekipagen på kommandes!

        Kommer att bli en kanon festival har jag på känn!!
        O vilket härligt huvudtema, Saab S&R!! :AP

          februari 10, 2013 kl. 10:58 #52190

          Hej,

          som vanligt kom i fredags många, bland annat Simo Lampinen till Saab Stammtisch (stambord?) i Hamburg.
          Den 23. mars håller vi vinter grillning vid Bad Segeberg.
          Det har talats om, att vi träffas torsdag den 29.maj med ca 30 andra Saabar från Tyskland
          hos den tidigare Saab återförsäljare Lawrenz i Kiel. Sen åka vi tillsammans till Göteborg färjan. Cirka klockan 11 fredag ​förmiddag är vi i Trollhättan.
          När börja festivalen på fredag? Hoppas, att vi inte missa något på fredag förmiddag.

            februari 10, 2013 kl. 16:47 #52204

            @Hubbe wrote:

            Hej,

            som vanligt kom i fredags många, bland annat Simo Lampinen till Saab Stammtisch (stambord?) i Hamburg.
            Den 23. mars håller vi vinter grillning vid Bad Segeberg.
            Det har talats om, att vi träffas torsdag den 29.maj med ca 30 andra Saabar från Tyskland
            hos den tidigare Saab återförsäljare Lawrenz i Kiel. Sen åka vi tillsammans till Göteborg färjan. Cirka klockan 11 fredag ​förmiddag är vi i Trollhättan.
            När börja festivalen på fredag? Hoppas, att vi inte missa något på fredag förmiddag.

            En korrigering, Saab stambordet i Hamburg höll inte i fredags, men i lördags.

              februari 12, 2013 kl. 21:57 #50392

              Någon som hört något om schemat för festivalen? Eller iaf någon som vågar spekulera?

                februari 13, 2013 kl. 04:23 #52267

                Det var ett planeringsmöte i förra veckan, schemat är inte fastställt än. Men räkna med att det blir roliga och intressanta aktiviteter alla tre dagarna.

                  februari 14, 2013 kl. 20:11 #52321

                  Då har man bokat stuga för festvalen 🙂

                    mars 3, 2013 kl. 10:54 #52919

                    Nu får det komma upp lite info om vad som kommer ske på festivalen :read :race

                      mars 3, 2013 kl. 14:18 #52932

                      Det kommer mer information så snart det är mer bestämt. Bara att ha tålamod 🙂

                        mars 13, 2013 kl. 15:23 #53289

                        @phermansson wrote:

                        Det kommer mer information så snart det är mer bestämt. Bara att ha tålamod 🙂

                        Ja phermansson, men programmet är särskilt viktigt för dom som inte kan komma på alla 3 dagar.

                        Hubbe

                          mars 13, 2013 kl. 16:26 #53294

                          Jo men det går inte att presentera något program innan det är fastställt. Vad jag vet var det bara ett par små detaljer kvar häromdan, så när som helst kommer det.

                            mars 14, 2013 kl. 14:50 #53335

                            Hej phermansson,
                            Långsamt, fastställas programmet ännu. 🙁
                            Minst en grov planering skulle kunna publiceras.

                            Peter96

                              mars 14, 2013 kl. 21:06 #53350

                              Hej Peter96,

                              det är precise det, som ville hjälpa vår planering just nu.

                              Hubbe

                                mars 19, 2013 kl. 23:26 #53566

                                inget nytt om vad som komma skall ? men julen varar ju till påska.

                                  mars 22, 2013 kl. 21:24 #53697

                                  Första utkastet till program ligger ute på Saabfestivalens hemsida idag.

                                Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 92 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.