Saabfestival 2013 – En tidig julklapp!
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Saabfestival 2013 – En tidig julklapp!
- Detta ämne har 91 svar, 37 deltagare, och uppdaterades senast 2013-06-04 23:25 av
toppola.
-
FörfattareInlägg
-
Anonymfebruari 8, 2013 kl. 21:09 #52145
Hoppas Dominik inte lärt sig bädda som oss för då blir det slarvigt!! 😆
Går förvånansvärt bra annars att sova i 95:ans bakskuff t.o.m för två personer men bör vara någon man kan ha närkontakt med!! 😉
Fast brukar nog stundvis kasta längtansfulla blickar mot Toppola & Saabon….Hoppas mycket intressanta Saab Camping ekipagen på kommandes!
Kommer att bli en kanon festival har jag på känn!!
O vilket härligt huvudtema, Saab S&R!! :APHej,
som vanligt kom i fredags många, bland annat Simo Lampinen till Saab Stammtisch (stambord?) i Hamburg.
Den 23. mars håller vi vinter grillning vid Bad Segeberg.
Det har talats om, att vi träffas torsdag den 29.maj med ca 30 andra Saabar från Tyskland
hos den tidigare Saab återförsäljare Lawrenz i Kiel. Sen åka vi tillsammans till Göteborg färjan. Cirka klockan 11 fredag förmiddag är vi i Trollhättan.
När börja festivalen på fredag? Hoppas, att vi inte missa något på fredag förmiddag.@Hubbe wrote:
Hej,
som vanligt kom i fredags många, bland annat Simo Lampinen till Saab Stammtisch (stambord?) i Hamburg.
Den 23. mars håller vi vinter grillning vid Bad Segeberg.
Det har talats om, att vi träffas torsdag den 29.maj med ca 30 andra Saabar från Tyskland
hos den tidigare Saab återförsäljare Lawrenz i Kiel. Sen åka vi tillsammans till Göteborg färjan. Cirka klockan 11 fredag förmiddag är vi i Trollhättan.
När börja festivalen på fredag? Hoppas, att vi inte missa något på fredag förmiddag.En korrigering, Saab stambordet i Hamburg höll inte i fredags, men i lördags.
februari 13, 2013 kl. 04:23 #52267Det var ett planeringsmöte i förra veckan, schemat är inte fastställt än. Men räkna med att det blir roliga och intressanta aktiviteter alla tre dagarna.
mars 3, 2013 kl. 14:18 #52932Det kommer mer information så snart det är mer bestämt. Bara att ha tålamod 🙂
@phermansson wrote:
Det kommer mer information så snart det är mer bestämt. Bara att ha tålamod 🙂
Ja phermansson, men programmet är särskilt viktigt för dom som inte kan komma på alla 3 dagar.
Hubbe
mars 13, 2013 kl. 16:26 #53294Jo men det går inte att presentera något program innan det är fastställt. Vad jag vet var det bara ett par små detaljer kvar häromdan, så när som helst kommer det.
mars 14, 2013 kl. 14:50 #53335Hej phermansson,
Långsamt, fastställas programmet ännu. 🙁
Minst en grov planering skulle kunna publiceras.Peter96
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
