Saabfestival 2013 – En tidig julklapp!

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Saabfestival 2013 – En tidig julklapp!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 92 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • januari 8, 2013 kl. 19:56 #50994

      :AP :AP :AP
      Perfekt!
      Bra jobbat!
      Kommer!
      :AP :AP :AP

      /Saabjocke

        januari 24, 2013 kl. 20:45 #51618

        Perfekt planerat, och så börja onsdag den 5. juni i Trollhättan veckans veteranträff vid slusarna.

        Jag tackar arrangörerna
        Hubbe

          januari 26, 2013 kl. 22:17 #49996

          då vill vi se en zweitakter hubert

            Anonym
            februari 1, 2013 kl. 17:47 #51927

            Jajamen!! :AP

            Hjulkvarnelund Camping är det självklara alternativet för undertecknad! :CH
            Brukar vara rejält bra stämning på denna camping.

            Hoppas på en riktigt äkta Saabfestival!!! :CE

            /Gustav

              februari 1, 2013 kl. 19:17 #51932

              Ska jag ta med lite vatten ifrån Gävle Gustav???? Så du inte blir torrlagd??

              Vi funderar på att komma ned redan på onsdagen för onsdags träffen. Vore kul med fler Saabdårar där!

              /Fredrik

                Anonym
                februari 3, 2013 kl. 18:43 #51981

                Risken att bli torrlagd på Hjulkvarnelund Camping under en Saabfestival är väl så gott som omöjligt!

                Specielt då en känd Saabprofil från Trollhättan brukar dyka upp där med diverse dryck!!! :CH

                /Gustav

                  februari 4, 2013 kl. 22:53 #52027

                  En enkel fråga vad kommer att hända i Trollhättan i tre dagar?
                  kommer vi att köra på någon typ av bana,isåfal så kommer jag byta :wrench både låda motor i Sporten det är 5år sedan dom skavde :race
                  till sammans.

                  Anders

                    februari 5, 2013 kl. 07:59 #52034

                    SSR Tema så det är bara att häkta i godsakerna!!

                    /Fredrik

                      februari 5, 2013 kl. 09:08 #52039

                      Hej,

                      vad hända på festivalsdagar fredag​​, lördag och söndag, vem kan svara lite mer precise på min fråga?

                      Hubbe

                        februari 5, 2013 kl. 09:12 #52040

                        Vet inte om någon kan det än, vad jag vet är planeringen inte klar.

                          februari 6, 2013 kl. 13:26 #52073

                          @phermansson wrote:

                          Vet inte om någon kan det än, vad jag vet är planeringen inte klar.

                          Tack för din information, så måste medlemmar av ”SAAB STAMMTISCH” i Hamburg vänta på, att planeringen är klar.

                            februari 6, 2013 kl. 13:50 #52074

                            @Hubbe wrote:

                            så måste medlemmar av ”SAAB STAMMTISCH” i Hamburg vänta på, att planeringen är klar.

                            Inte alls, färjan är redan bokat, 95an är klart

                              februari 6, 2013 kl. 15:52 #52081

                              @Dominik wrote:

                              @Hubbe wrote:

                              så måste medlemmar av ”SAAB STAMMTISCH” i Hamburg vänta på, att planeringen är klar.

                              Inte alls, färjan är redan bokat, 95an är klart

                              Dominik, vår SAAB Stammtisch ordförande Peter har bett mig att ställa denna fråga.
                              Detta tema vill han nu på lördag kväll diskutera.

                                februari 6, 2013 kl. 20:22 #52091

                                Det kommer i alla fall att bli intressanta och roliga aktiviteter fredag, lördag och söndag. Avslutning i rimlig tid på söndag eftermiddag. Planeringen pågår för fullt, men inget exakt schema är klart än på ett tag.

                                  februari 6, 2013 kl. 22:58 #52099

                                  @petero1973 wrote:

                                  Varför inte Quality i Vänersborg eller Strand Hotel i samma stad. Bättre pris än i Thn men inom en kvart från träffen.

                                  Lång att krypa över bron :sry :bh

                                Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 92 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.