Saabfestival 2013 – En tidig julklapp!

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Saabfestival 2013 – En tidig julklapp!

• Detta ämne har 91 svar, 37 deltagare, och uppdaterades senast 2013-06-04 23:25 av .
Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 92 totalt)
  • Författare
    saabjocke
    Deltagare

:AP :AP :AP
    Perfekt!
    Bra jobbat!
    Kommer!
    :AP :AP :AP

/Saabjocke

hubbe
    Deltagare

Perfekt planerat, och så börja onsdag den 5. juni i Trollhättan veckans veteranträff vid slusarna.

Jag tackar arrangörerna
    Hubbe

uffepuffe
    Deltagare

då vill vi se en zweitakter hubert

95 e
    Deltagare

Jajamen!! :AP

Hjulkvarnelund Camping är det självklara alternativet för undertecknad! :CH
    Brukar vara rejält bra stämning på denna camping.

Hoppas på en riktigt äkta Saabfestival!!! :CE

/Gustav

rally
    Deltagare

Ska jag ta med lite vatten ifrån Gävle Gustav???? Så du inte blir torrlagd??

Vi funderar på att komma ned redan på onsdagen för onsdags träffen. Vore kul med fler Saabdårar där!

/Fredrik

95 e
    Deltagare

Risken att bli torrlagd på Hjulkvarnelund Camping under en Saabfestival är väl så gott som omöjligt!

Specielt då en känd Saabprofil från Trollhättan brukar dyka upp där med diverse dryck!!! :CH

/Gustav

kallkan
    Deltagare

En enkel fråga vad kommer att hända i Trollhättan i tre dagar?
    kommer vi att köra på någon typ av bana,isåfal så kommer jag byta :wrench både låda motor i Sporten det är 5år sedan dom skavde :race
    till sammans.

Anders

rally
    Deltagare

SSR Tema så det är bara att häkta i godsakerna!!

/Fredrik

hubbe
    Deltagare

Hej,

vad hända på festivalsdagar fredag​​, lördag och söndag, vem kan svara lite mer precise på min fråga?

Hubbe

phermansson
    Deltagare

Vet inte om någon kan det än, vad jag vet är planeringen inte klar.

hubbe
    Deltagare

@phermansson wrote:

Vet inte om någon kan det än, vad jag vet är planeringen inte klar.

Tack för din information, så måste medlemmar av ”SAAB STAMMTISCH” i Hamburg vänta på, att planeringen är klar.

dominik
    Deltagare

@Hubbe wrote:

så måste medlemmar av ”SAAB STAMMTISCH” i Hamburg vänta på, att planeringen är klar.

Inte alls, färjan är redan bokat, 95an är klart

hubbe
    Deltagare

@Dominik wrote:

@Hubbe wrote:

så måste medlemmar av ”SAAB STAMMTISCH” i Hamburg vänta på, att planeringen är klar.

Inte alls, färjan är redan bokat, 95an är klart

Dominik, vår SAAB Stammtisch ordförande Peter har bett mig att ställa denna fråga.
    Detta tema vill han nu på lördag kväll diskutera.

phermansson
    Deltagare

Det kommer i alla fall att bli intressanta och roliga aktiviteter fredag, lördag och söndag. Avslutning i rimlig tid på söndag eftermiddag. Planeringen pågår för fullt, men inget exakt schema är klart än på ett tag.

toppola
    Deltagare

@petero1973 wrote:

Varför inte Quality i Vänersborg eller Strand Hotel i samma stad. Bättre pris än i Thn men inom en kvart från träffen.

Lång att krypa över bron :sry :bh

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 92 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng