Saabfestival 2013 – En tidig julklapp!
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Saabfestival 2013 – En tidig julklapp!
- Detta ämne har 91 svar, 37 deltagare, och uppdaterades senast 2013-06-04 23:25 av
toppola.
-
FörfattareInlägg
-
Anonymfebruari 1, 2013 kl. 17:47 #51927
Jajamen!! :AP
Hjulkvarnelund Camping är det självklara alternativet för undertecknad! :CH
Brukar vara rejält bra stämning på denna camping.Hoppas på en riktigt äkta Saabfestival!!! :CE
/Gustav
Anonymfebruari 3, 2013 kl. 18:43 #51981Risken att bli torrlagd på Hjulkvarnelund Camping under en Saabfestival är väl så gott som omöjligt!
Specielt då en känd Saabprofil från Trollhättan brukar dyka upp där med diverse dryck!!! :CH
/Gustav
februari 5, 2013 kl. 09:12 #52040Vet inte om någon kan det än, vad jag vet är planeringen inte klar.
@phermansson wrote:
Vet inte om någon kan det än, vad jag vet är planeringen inte klar.
Tack för din information, så måste medlemmar av ”SAAB STAMMTISCH” i Hamburg vänta på, att planeringen är klar.
februari 6, 2013 kl. 20:22 #52091Det kommer i alla fall att bli intressanta och roliga aktiviteter fredag, lördag och söndag. Avslutning i rimlig tid på söndag eftermiddag. Planeringen pågår för fullt, men inget exakt schema är klart än på ett tag.
@petero1973 wrote:
Varför inte Quality i Vänersborg eller Strand Hotel i samma stad. Bättre pris än i Thn men inom en kvart från träffen.
Lång att krypa över bron :sry :bh
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
