Saabfestival 2013 – En tidig julklapp!
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Saabfestival 2013 – En tidig julklapp!
- Detta ämne har 91 svar, 37 deltagare, och uppdaterades senast 2013-06-04 23:25 av
toppola.
-
FörfattareInlägg
-
mars 24, 2013 kl. 17:51 #53792
Om det blir i paritet med den utförsäljningen som var i höstas, då lär det inte vara mycket att hämta.
@källkan wrote:
Ja nu har även PÅSKEN gott,så jag väntar på att få höra någott om SAABFESTIVALEN
bland annat vad blir det förslags körning konbana eller om det blir ren bankörning,Jag har tre utväxlingar att välja på 6.35 7.38 eller 8.39Mvh Anders
Jag tror inte gamla gubbar som du behöver bekymra sig om sådana detaljer, du ska vara glad om du kommer i mål och än gladare om du kommer till start med skrotet!
😆 :duckJa det är ju det,man ska ju inte kasta sten när man står i ett glashus eller,vad jag minns
så öppnade jag inte min huv :wrench någon gång men jag vet en :sad som gjorde det inga namn. :race
Men så var det med en tidigjulklapp men det är ju bara 8 månader till nästa jul.
Ska vi bara stå och titta på varandra på en parkiringsplats,är det ingen som har litte info. :sry :ID :CHHaha, touché! :duel:
Till mitt klena försvar får jag väl säga att den motorn i princip både byggdes , bestyckades och kördes in samma morgonen då Saabfestivalen hade kullen bokad. :wrench
Denna gång blir det nog kombi ner, så är du inte helt glapp mellan axlarna utgör jag inget hot på prispallen för någon. 😀april 29, 2013 kl. 03:13 #55103Jag är säker på att den information som finns klar lämnas på festivalens hemsida. Anledningen till att det inte finns mer information än är troligen att allt inte är bestämt än. Det går ju inte att gå ut med information om saker som inte är bestämda.
Da er billetter til middagen på lørdag lagt ut.
Kjøpes via Saab museets webshopBeen a Saab owner since 1987.
I have owned at least 50 Saabs, mainly older Saabs.1960 93F
1967 96 Monte Carlo 850
1975 96 V4
1989 900i 8V 5 dørs
1992 900S 5 dørs
2008 9-3 SC Aero ttid
2009 9-3 SC tid -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.