Volkswagens LD7W körde jag på när jag lackade mina.
1 användare tackade författaren för det här inlägget.
Har nog ett i Huddinge om det kan vara intressant?
Det blir trångt, har också beställt trummor bak, å tänkte spacer fram. Gula har ems-fälgar med 175:or och spacer, funkade. Indiern har minilite med 175or, gick inte. Fälgarna var lite för breda, så bakskärmarna hänger i…
Hej!
Köper gärna radiokonsolen!
Mvh// Anders
Skickat pm om listerna till 4/5d.
Mvh// Ander
Hej!
Skickade just ett pm om ratten!
Mvh// Anders
Hallå!
Nä, inte igår! Men dom är kvar, så vitt jag vet! ?
Kan leta upp och kolla vad frakt landar på..
//Anders
Hallå!
Har skickat PM till dig! ?
Mvh// Anders
Spegelvänt, alltså dom längst fram hamnade längst bak etc.
Nu vill jag ju inte påstå att jag är något sorts klantarsel eller så, men ryktet på byn säger att om man monterar shims spegelvänt så blir det inte bra..
Om man däremot ändrar rätt, så startar bilen fint och direkt… 😛
Tack för hjälpen i alla fall! 🙂
Märkte upp kablar innan, har kollat med bok att dom ska stämma, även provat att byta plats på kablarna….
Skulle man kunna påverkat på något annat sätt?
Tänkte inte på om det var en transit, men det borde inte krylla av biltransporter med trubbnos-aeros vid den tiden och platsen.. 🙂
Kul projekt hursomhelst! Lycka till!
Kan det ha varit detta ekipage som man mötte i Skövde i Fredags någonstans runt 11 tiden?