ankan

Forumsvar skapade

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 32 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • oktober 29, 2024 kl. 08:50 #518571

      Volkswagens LD7W körde jag på när jag lackade mina.

      1 användare tackade författaren för det här inlägget.
        juni 19, 2023 kl. 06:25 #503912

        Hallå!

        Dessa?

        Låsbleck till fälgemblem 11940

        Mvh// Anders

          oktober 1, 2021 kl. 12:29 #489068

          Har nog ett i Huddinge om det kan vara intressant?

            september 10, 2021 kl. 17:18 #488468

            Det blir trångt, har också beställt trummor bak, å tänkte spacer fram. Gula har ems-fälgar med 175:or och spacer, funkade. Indiern har minilite med 175or, gick inte. Fälgarna var lite för breda, så bakskärmarna hänger i…

              mars 14, 2021 kl. 10:41 #482611

              Hej!

              Köper gärna radiokonsolen!

              Mvh// Anders

                oktober 30, 2020 kl. 21:42 #477746

                Skickat pm om listerna till 4/5d.

                Mvh// Ander

                  oktober 3, 2020 kl. 18:01 #476769

                  Hej!

                  Skickade just ett pm om ratten!

                  Mvh// Anders

                    augusti 19, 2019 kl. 07:35 #462486

                    Hallå!

                    Köper dom gärna!

                    Mvh// Anders

                      april 3, 2018 kl. 21:40 #442341

                      Hallå!

                      Nä, inte igår! Men dom är kvar, så vitt jag vet! ?

                      Kan leta upp och kolla vad frakt landar på..

                      //Anders

                        september 27, 2017 kl. 15:20 #435352

                        Hallå!

                        Har skickat PM till dig! ?

                        Mvh// Anders

                          maj 13, 2015 kl. 09:21 #296654

                          Spegelvänt, alltså dom längst fram hamnade längst bak etc.

                            maj 13, 2015 kl. 09:20 #296653

                            Nu vill jag ju inte påstå att jag är något sorts klantarsel eller så, men ryktet på byn säger att om man monterar shims spegelvänt så blir det inte bra..

                            Om man däremot ändrar rätt, så startar bilen fint och direkt… 😛

                            Tack för hjälpen i alla fall! 🙂

                              maj 11, 2015 kl. 14:13 #294278

                              Märkte upp kablar innan, har kollat med bok att dom ska stämma, även provat att byta plats på kablarna….

                              Skulle man kunna påverkat på något annat sätt?

                                maj 4, 2014 kl. 17:39 #175225

                                Tänkte inte på om det var en transit, men det borde inte krylla av biltransporter med trubbnos-aeros vid den tiden och platsen.. 🙂

                                Kul projekt hursomhelst! Lycka till!

                                  maj 4, 2014 kl. 15:08 #175216

                                  Kan det ha varit detta ekipage som man mötte i Skövde i Fredags någonstans runt 11 tiden?

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 32 totalt)