Det är det jag också tror, det är ju mer eller mindre standard på dessa =D
Jag bor i Kungsgården utanför Sandviken.
mvh
Har inte testat byta oljetrycksgivaren.
Har dock testat olika oljor utan större skillnad.
Skulle kunna testa byta oljetrycksgivaren och se vad som händer 🙂
Bakrutejalusier till saab 99 sedan =D
Ingen som har någon aning?
Eller är det så sjävklart att det inte passar ? :ID
Hittade ett litet bensinläckage och vakumslangen till fördelarn hade tagit semester :wrench
Fortfarande lågt varvtal vid kallstart. Kollar väl upp styrtryckaren och tillsatsluftliden i nångång i veckan. 😀
Ska väl säga att det är syrran som gift sig och att jag bara renoverat bilen hehe =)
Härligt! Kommer förbi med min 95a från -68 =D
Tackar!
Hur många bilar har du då ? Hehe
Inte känner du nån Anders brink ifrån Ljusdal?
Lycka till själv =D
Men va fan hehe.
Man känner sig ju inte lite dum nu! :ID
Hur som helst så gick den igenom med blank papper, där har jag rätt iaf ! 😛
Hehe ja men du ser! Ju fler desto bättre 😉
Enligt transportstyrelsen så fanns det 84st v4or kvar i registret
från 1968 varav en var registrerad som HGV 🙂 Men dom kan ju ha skrivit fel också!
Fortfarande ingen som vet hur många det finns kvar av resterande årsmodeller ?
Fick nys om en väldigt fin 95 från 1968 så det skulle vara roligt att veta =)
Jag kommer om jag hinner byta motor på min 96a -73 =D