micke1987

Forumsvar skapade

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 40 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • februari 14, 2016 kl. 20:06 #385782

      Det är det jag också tror, det är ju mer eller mindre standard på dessa =D
      Jag bor i Kungsgården utanför Sandviken.

      mvh

        februari 14, 2016 kl. 15:12 #385764

        Har inte testat byta oljetrycksgivaren.
        Har dock testat olika oljor utan större skillnad.

        Skulle kunna testa byta oljetrycksgivaren och se vad som händer 🙂

          juli 10, 2013 kl. 16:23 #57499

          Bakrutejalusier till saab 99 sedan =D

            maj 6, 2013 kl. 18:14 #55352

            Ingen som har någon aning?
            Eller är det så sjävklart att det inte passar ? :ID

              juli 16, 2012 kl. 10:19 #45766

              Hittade ett litet bensinläckage och vakumslangen till fördelarn hade tagit semester :wrench
              Fortfarande lågt varvtal vid kallstart. Kollar väl upp styrtryckaren och tillsatsluftliden i nångång i veckan. 😀

                augusti 11, 2011 kl. 09:56 #30824

                Underbara bilar =D

                  augusti 9, 2011 kl. 12:31 #30718

                  Ska väl säga att det är syrran som gift sig och att jag bara renoverat bilen hehe =)

                    juli 18, 2011 kl. 21:19 #27962

                    Härligt! Kommer förbi med min 95a från -68 =D

                      juli 14, 2011 kl. 11:53 #27693

                      Tackar!
                      Hur många bilar har du då ? Hehe
                      Inte känner du nån Anders brink ifrån Ljusdal?
                      Lycka till själv =D

                        juli 12, 2011 kl. 07:10 #29796

                        Men va fan hehe.
                        Man känner sig ju inte lite dum nu! :ID
                        Hur som helst så gick den igenom med blank papper, där har jag rätt iaf ! 😛

                          juli 10, 2011 kl. 20:57 #29748

                          Hehe ja men du ser! Ju fler desto bättre 😉

                            juli 10, 2011 kl. 17:21 #29744

                            Här kmr en bild.
                            http://www.geting.se/viewimage/image/311639-bild.JPG

                              juli 8, 2011 kl. 19:54 #27511

                              Enligt transportstyrelsen så fanns det 84st v4or kvar i registret
                              från 1968 varav en var registrerad som HGV 🙂 Men dom kan ju ha skrivit fel också!

                                november 6, 2010 kl. 11:04 #164364

                                Fortfarande ingen som vet hur många det finns kvar av resterande årsmodeller ?
                                Fick nys om en väldigt fin 95 från 1968 så det skulle vara roligt att veta =)

                                  juli 23, 2010 kl. 14:50 #160616

                                  Jag kommer om jag hinner byta motor på min 96a -73 =D

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 40 totalt)