Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / 900S aut. 93 Projekt starta o åk ….
Då är besiktningen utförd och ”Ruby Red” är i trafik igen. Kupévärmaren och motorvärmaren är provkörd, dörrlister smorda och isskraporna på plats så nu är vi redo för vintertrafiken.
Det som bör göras rätt snart är bromsvätskebyte vilket antagligen är rätt länge sedan det gjordes. En koll av framvagns vinklarna står också på att göra listan. Såg även att växellägena inte riktigt stämmer då backljuset inte tänds som det skall.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem