Saab 900 Turbo Cab -87

Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab 900 Turbo Cab -87

Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab 900 Turbo Cab -87

Visar 10 inlägg - 76 till 85 (av 85 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • maj 17, 2011 at 19:08 #184646

      Grattis! De e bar å åk 😛

      Håll tummarna för mig på måndag 🙄

        maj 18, 2011 at 07:41 #184663

        Grattis! Bara tuta och köra 🙂

          maj 18, 2011 at 20:38 #184692

          Skönt att få bromsarna uppgraderade. Ser fram emot att se den IRL.

          Grattis!

            juni 7, 2011 at 20:25 #185123

            Ligger nu på hotellrummet i Karlskrona. Körde från ett lite mulet Malmö och mötes av ett soligt och helt vindsstilla Blekinge. Riktigt skönt att köra nercabat på motorvägen för att sedan glida i 70 på mindre vägar. Hon skämdes inte för sig vid omkörningarna heller. En del tummar upp och ganska många avundsjuka blickar från omkörda bilister 😉

            Det jag vill ha sagt är att jag gillar båda mina saabar 😀

              juni 7, 2011 at 20:44 #185124

              @Beeos wrote:

              Ligger nu på hotellrummet i Karlskrona. Körde från ett lite mulet Malmö och mötes av ett soligt och helt vindsstilla Blekinge. Riktigt skönt att köra nercabat på motorvägen för att sedan glida i 70 på mindre vägar. Hon skämdes inte för sig vid omkörningarna heller. En del tummar upp och ganska många avundsjuka blickar från omkörda bilister 😉

              Det jag vill ha sagt är att jag gillar båda mina saabar 😀

              Känslan är grymt trevlig, jag gillar att glida i sisådär 70. Vi var ute och åkte ner till Österlen jag, tjejen och ett annat par, vi satt fint alla fyra och gled runt, kikade på folk och natur, luktade på rapsfält och lyssnade på fåglar. Samtalsvolymen i en og-Cab är väldigt bra också, i min tidigare e30 Cab var det betydligt sämre!

                juni 11, 2011 at 10:07 #185210

                Jag funderar på, borde du inte bygga om din cab till trubbnos? det vore himla tufft! Den har ju samma färg som alla -86:or 🙂

                Lite fejk, men visst… Den är ju snygg nu också förvisso 🙂

                Mvh
                Henrik

                  juni 11, 2011 at 10:14 #185211

                  Kul att du säger det Henrik. Det ligger en del trubbnos delar i garaget, så det har legat i planerna 😉

                    juni 11, 2011 at 10:29 #185212

                    @Beeos wrote:

                    Kul att du säger det Henrik. Det ligger en del trubbnos delar i garaget, så det har legat i planerna 😉

                    Kanske en trubbnos aero cab?? 🙂 Jag har en trubbnos-turbo läpp om du vill ha annars, för icke-aero bilar. Den som är i fram under kofångaren och går lite ut på sidorna.

                    //Henrik

                      juni 11, 2011 at 10:36 #185214

                      @henrikg wrote:

                      @Beeos wrote:

                      Kul att du säger det Henrik. Det ligger en del trubbnos delar i garaget, så det har legat i planerna 😉

                      Kanske en trubbnos aero cab?? 🙂 Jag har en trubbnos-turbo läpp om du vill ha annars, för icke-aero bilar. Den som är i fram under kofångaren och går lite ut på sidorna.

                      //Henrik

                      Nice!
                      Aero blir det nog inte. Men turboläppen är king 😀

                        juni 11, 2011 at 10:46 #185215

                        @Beeos wrote:

                        @henrikg wrote:

                        @Beeos wrote:

                        Kul att du säger det Henrik. Det ligger en del trubbnos delar i garaget, så det har legat i planerna 😉

                        Kanske en trubbnos aero cab?? 🙂 Jag har en trubbnos-turbo läpp om du vill ha annars, för icke-aero bilar. Den som är i fram under kofångaren och går lite ut på sidorna.

                        //Henrik

                        Nice!
                        Aero blir det nog inte. Men turboläppen är king 😀

                        Fixar en bild nästa gång jag är hos mina föräldrar! 🙂

                        /Henrik

                      Visar 10 inlägg - 76 till 85 (av 85 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.