Saab 92 husbil. Igen.
Forum / Modellspecifika forum / 92/93 / Saab 92 husbil. Igen.
- Detta ämne har 409 svar, 74 deltagare, och uppdaterades senast 2011-03-15 18:35 av
kmb.
-
FörfattareInlägg
-
Chachiiiing!
Klirr i 92h-saabKassan 😀2x 92B -53 (Svart)
95 -61 (Pärlgrå)
99 -69 Custom (Vit)
900 TurboS Cabriolet -91 (Platinagråmetallic)
9000 CDE -94 (Platinagråmetallic)
9-5 Anniversary Edition, -07 (Ice Blue Metallic)
9-3 Griffin -12 (Carbon Grey Metallic)
Hur många medlemmar har vi och när får man ”inloggningsuppgifterna” ? 😀
2x 92B -53 (Svart)
95 -61 (Pärlgrå)
99 -69 Custom (Vit)
900 TurboS Cabriolet -91 (Platinagråmetallic)
9000 CDE -94 (Platinagråmetallic)
9-5 Anniversary Edition, -07 (Ice Blue Metallic)
9-3 Griffin -12 (Carbon Grey Metallic)
Hejsan!
Tack alla som hittills är med och stödjer 92H. :applause:
Drygt 40 medlemmar och stigande.
Alla betalande som mejlat till info@saab92h.se har fått inloggningsuppgifter med vändande epost.Martin wrote:Hejsan!Tack alla som hittills är med och stödjer 92H. :applause:
Drygt 40 medlemmar och stigande.
Alla betalande som mejlat till info@saab92h.se har fått inloggningsuppgifter med vändande epost.Lovade mig själv på nyårsnatten att sluta röka när vi i Föreningen Saab 92h, har 50 betalande medlemar, så Kaparn, är jag rökfri nu?
Om inte, vem ser till att jag tjänar 1500:- i månaden och mår bättre?Snart rökfri….
Hej Saab vänner.
Jag har nu på morgonen informerat styrelsen i Föreningen Saab 92h via mail att avsäga mig alla uppdrag och arbetsuppgifter i Föreningen Saab 92h med omedelbar verkan.
Anledningen är privata orsaker och det finns ingen schism mellan mig och resten av styrelsen. Det är endast av privata orsaker jag gör detta.Är övertygad om att med er hjälp kommer styrelsen att ro detta projekt i hamn, Storebror kommer att stå på hedersplats i Holland 2009.
Tack alla ni som stötta projektet!
Ta hand om er, Jonas
J.Leklem wrote:Hej Saab vänner.Jag har nu på morgonen informerat styrelsen i Föreningen Saab 92h via mail att avsäga mig alla uppdrag och arbetsuppgifter i Föreningen Saab 92h med omedelbar verkan.
Anledningen är privata orsaker och det finns ingen schism mellan mig och resten av styrelsen. Det är endast av privata orsaker jag gör detta.Är övertygad om att med er hjälp kommer styrelsen att ro detta projekt i hamn, Storebror kommer att stå på hedersplats i Holland 2009.
Tack alla ni som stötta projektet!
Ta hand om er, Jonas
Jag som nyss gjorde samma sak förstår precis. Tack för gott arbete under den tid som varit och ta väl hand om dig!
Fd Bakruteredaktören Jannefebruari 7, 2008 kl. 14:48 #118025Hej Saabvänner..
Nu är det dags att vakna ur vintersömnen…
Hur många fick tillbaka pengar på skatten? Hur många skall betala ? Jag skall betala 20.000:-
Men vad är då 200:- sek i medlemskap i Saab 92H.
Samla nu ihop skrammlet i Era fickor.. Och bli medlem i denna klubb !!
Blir det 500 pers. som betalar 200:-.. Är det 100.000:- Ett bra startkapital för renoveringen.Vad väntar Ni på ???
Klubben innehåller mer är 2000 medlemmar. 500 måste väl ändå tycka det är roligt med denna husbil ? Eller ??// Jonas
februari 7, 2008 kl. 15:48 #118029Du får gångra det där mer än tre gånger för att komma upp i min kvarskatt 🙂 Men det betyder ju eg bara att affärerna går bra så det e lugnt.
Men givetvis har man avvarat 200kr till Saab92h! 🙂februari 7, 2008 kl. 18:05 #118033Clearing nr: 8114-1 (Södra Dalarnas Sparbank)
Konto: 634 731 75-6
Kontohavare: Saab92H
På dessa uppgifter betalade jag idag in en summa pengar.
Men jag kontaktade en fristående bank in Swedbank.
// Jonas -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
