Saab 92 husbil. Igen.

Forum / Modellspecifika forum / 92/93 / Saab 92 husbil. Igen.

Visar 15 inlägg - 346 till 360 (av 410 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • januari 14, 2008 kl. 13:32 #116988

      Gött med kontonummer, pengar inbetalda!

        januari 14, 2008 kl. 15:09 #116996

        Chachiiiing!
        Klirr i 92h-saabKassan 😀

        2x 92B -53 (Svart)
        95 -61 (Pärlgrå)
        99 -69 Custom (Vit)
        900 TurboS Cabriolet -91 (Platinagråmetallic)
        9000 CDE -94 (Platinagråmetallic)
        9-5 Anniversary Edition, -07 (Ice Blue Metallic)
        9-3 Griffin -12 (Carbon Grey Metallic)

          januari 14, 2008 kl. 16:03 #116999

          Fixat 🙂

            januari 14, 2008 kl. 20:16 #117014

            Då har jag & Gerda betalat! Va skönt att äntligen få göra det!

            Det är ju ovanligt att det är skönt att betala något……

            /Fredrik

              januari 14, 2008 kl. 20:42 #117019

              Hur många medlemmar har vi och när får man ”inloggningsuppgifterna” ? 😀

              2x 92B -53 (Svart)
              95 -61 (Pärlgrå)
              99 -69 Custom (Vit)
              900 TurboS Cabriolet -91 (Platinagråmetallic)
              9000 CDE -94 (Platinagråmetallic)
              9-5 Anniversary Edition, -07 (Ice Blue Metallic)
              9-3 Griffin -12 (Carbon Grey Metallic)

                januari 14, 2008 kl. 20:49 #117020

                Hejsan!

                Tack alla som hittills är med och stödjer 92H. :applause:
                Drygt 40 medlemmar och stigande.
                Alla betalande som mejlat till info@saab92h.se har fått inloggningsuppgifter med vändande epost.

                  januari 18, 2008 kl. 05:48 #117161
                  Martin wrote:
                  Hejsan!

                  Tack alla som hittills är med och stödjer 92H. :applause:
                  Drygt 40 medlemmar och stigande.
                  Alla betalande som mejlat till info@saab92h.se har fått inloggningsuppgifter med vändande epost.

                  Lovade mig själv på nyårsnatten att sluta röka när vi i Föreningen Saab 92h, har 50 betalande medlemar, så Kaparn, är jag rökfri nu?
                  Om inte, vem ser till att jag tjänar 1500:- i månaden och mår bättre?

                  Snart rökfri….

                    januari 29, 2008 kl. 13:32 #117698

                    Hej Saab vänner.

                    Jag har nu på morgonen informerat styrelsen i Föreningen Saab 92h via mail att avsäga mig alla uppdrag och arbetsuppgifter i Föreningen Saab 92h med omedelbar verkan.
                    Anledningen är privata orsaker och det finns ingen schism mellan mig och resten av styrelsen. Det är endast av privata orsaker jag gör detta.

                    Är övertygad om att med er hjälp kommer styrelsen att ro detta projekt i hamn, Storebror kommer att stå på hedersplats i Holland 2009.

                    Tack alla ni som stötta projektet!

                    Ta hand om er, Jonas

                      januari 29, 2008 kl. 14:24 #117701

                      Jonas, ta väl hand om dig själv och din familj!!

                        januari 31, 2008 kl. 12:39 #117780
                        J.Leklem wrote:
                        Hej Saab vänner.

                        Jag har nu på morgonen informerat styrelsen i Föreningen Saab 92h via mail att avsäga mig alla uppdrag och arbetsuppgifter i Föreningen Saab 92h med omedelbar verkan.
                        Anledningen är privata orsaker och det finns ingen schism mellan mig och resten av styrelsen. Det är endast av privata orsaker jag gör detta.

                        Är övertygad om att med er hjälp kommer styrelsen att ro detta projekt i hamn, Storebror kommer att stå på hedersplats i Holland 2009.

                        Tack alla ni som stötta projektet!

                        Ta hand om er, Jonas

                        Jag som nyss gjorde samma sak förstår precis. Tack för gott arbete under den tid som varit och ta väl hand om dig!
                        Fd Bakruteredaktören Janne

                          februari 7, 2008 kl. 14:48 #118025

                          Hej Saabvänner..
                          Nu är det dags att vakna ur vintersömnen…
                          Hur många fick tillbaka pengar på skatten? Hur många skall betala ? Jag skall betala 20.000:-
                          Men vad är då 200:- sek i medlemskap i Saab 92H.
                          Samla nu ihop skrammlet i Era fickor.. Och bli medlem i denna klubb !!
                          Blir det 500 pers. som betalar 200:-.. Är det 100.000:- Ett bra startkapital för renoveringen.

                          Vad väntar Ni på ???
                          Klubben innehåller mer är 2000 medlemmar. 500 måste väl ändå tycka det är roligt med denna husbil ? Eller ??

                          // Jonas

                            februari 7, 2008 kl. 15:48 #118029

                            Du får gångra det där mer än tre gånger för att komma upp i min kvarskatt 🙂 Men det betyder ju eg bara att affärerna går bra så det e lugnt.
                            Men givetvis har man avvarat 200kr till Saab92h! 🙂

                              februari 7, 2008 kl. 17:24 #118032

                              Jag lyckades inte betala till bankkontot, så jag har väntat på att det kommer ett pg/bg-konto. Är det nån här som har Nordea (solo) som har betalat till bankkontot och ”fått till” det med clearingnummer och sånt?

                              Anders J

                                februari 7, 2008 kl. 18:05 #118033

                                Clearing nr: 8114-1 (Södra Dalarnas Sparbank)
                                Konto: 634 731 75-6
                                Kontohavare: Saab92H
                                På dessa uppgifter betalade jag idag in en summa pengar.
                                Men jag kontaktade en fristående bank in Swedbank.
                                // Jonas

                                  februari 7, 2008 kl. 18:40 #118034

                                  Jag lyckades offra hela 1000 :-, det behövs mycket pengar innan husbilen är klar så det är väl lika bra att starta ordentligt. Visst finns det väl fler generösa här ute ????

                                Visar 15 inlägg - 346 till 360 (av 410 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.