
And the show goes on… saab92h.se
Kommer till ramsele??? :jobbar:
2x 92B -53 (Svart)
95 -61 (Pärlgrå)
99 -69 Custom (Vit)
900 TurboS Cabriolet -91 (Platinagråmetallic)
9000 CDE -94 (Platinagråmetallic)
9-5 Anniversary Edition, -07 (Ice Blue Metallic)
9-3 Griffin -12 (Carbon Grey Metallic)
Japp! Vi kommer till Ramsele med BÄGGE husbilarna :hype:
Kan avslöja detta nu eftersom vi även informerat Ramsele motorhistoriker om detta.
Vi jobbar på i allt högre tempo …….. Kolla in uppdateringarna på hemsidan! Gå via renoveringar och 2009, scrolla nedåt.
/Magnus
Nu är jag nyfiken på resultatet av nattens övningar i trakterna kring Hotrodder.
Har det blivit någon sömn i natt ?
Om jag förstått saken rätt så borde husbilen vara nybesiktad vid det här laget. 🙂
Det var några tappra själar som samlades hos SBP idag. Vissa mer trötta och slitna än andra efter dom sista dygnens intensiva mekande. Även husbilen dök upp för egen maskin efter en stressig morgon :racesmile:
SaabAero wrote:
Det var några tappra själar som samlades hos SBP idag. Vissa mer trötta och slitna än andra efter dom sista dygnens intensiva mekande. Även husbilen dök upp för egen maskin efter en stressig morgon :racesmile:
Ja men vaffan!!!! Hur gick det då??? 🙂 Jag vill veta NU genast!!
Då får man gratulera! Det trodde man inte var möjligt när man såg liket i skogen… BRA KÄMPAT!! 🙂
:thumbup: :applause: :applause: :worshippy:
2x 92B -53 (Svart)
95 -61 (Pärlgrå)
99 -69 Custom (Vit)
900 TurboS Cabriolet -91 (Platinagråmetallic)
9000 CDE -94 (Platinagråmetallic)
9-5 Anniversary Edition, -07 (Ice Blue Metallic)
9-3 Griffin -12 (Carbon Grey Metallic)
Jeg er målløs av beundring :worshippy:
Been a Saab owner since 1987.
I have owned at least 50 Saabs, mainly older Saabs.
1960 93F
1967 96 Monte Carlo 850
1975 96 V4
1989 900i 8V 5 dørs
1992 900S 5 dørs
2008 9-3 SC Aero ttid
2009 9-3 SC tid
Stort grattis 🙂 Ska bli roligt att se den i verkligheten någon gång :applause: :applause: