Saabhusbilen/Jobbarhelg

Forum / Övrigt / Allmänt / Saabhusbilen/Jobbarhelg

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 95 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • juli 1, 2009 kl. 08:09 #142222

      And the show goes on… saab92h.se

        juli 1, 2009 kl. 12:30 #142228

        Kommer till ramsele??? :jobbar:

        2x 92B -53 (Svart)
        95 -61 (Pärlgrå)
        99 -69 Custom (Vit)
        900 TurboS Cabriolet -91 (Platinagråmetallic)
        9000 CDE -94 (Platinagråmetallic)
        9-5 Anniversary Edition, -07 (Ice Blue Metallic)
        9-3 Griffin -12 (Carbon Grey Metallic)

          juli 1, 2009 kl. 13:40 #142229

          Japp! Vi kommer till Ramsele med BÄGGE husbilarna :hype:
          Kan avslöja detta nu eftersom vi även informerat Ramsele motorhistoriker om detta.

            juli 4, 2009 kl. 09:04 #142332

            Vi jobbar på i allt högre tempo …….. Kolla in uppdateringarna på hemsidan! Gå via renoveringar och 2009, scrolla nedåt.

            /Magnus

              juli 6, 2009 kl. 05:25 #142398

              Nu är jag nyfiken på resultatet av nattens övningar i trakterna kring Hotrodder.
              Har det blivit någon sömn i natt ?

                juli 6, 2009 kl. 12:02 #142408

                Om jag förstått saken rätt så borde husbilen vara nybesiktad vid det här laget. 🙂

                  juli 6, 2009 kl. 13:20 #142410

                  Det var några tappra själar som samlades hos SBP idag. Vissa mer trötta och slitna än andra efter dom sista dygnens intensiva mekande. Även husbilen dök upp för egen maskin efter en stressig morgon :racesmile:

                    juli 6, 2009 kl. 14:21 #142411
                    SaabAero wrote:
                    Det var några tappra själar som samlades hos SBP idag. Vissa mer trötta och slitna än andra efter dom sista dygnens intensiva mekande. Även husbilen dök upp för egen maskin efter en stressig morgon :racesmile:

                    Ja men vaffan!!!! Hur gick det då??? 🙂 Jag vill veta NU genast!!

                      juli 6, 2009 kl. 15:49 #142414

                      No coments!

                        juli 6, 2009 kl. 16:00 #142416

                        Då får man gratulera! Det trodde man inte var möjligt när man såg liket i skogen… BRA KÄMPAT!! 🙂

                          juli 6, 2009 kl. 16:17 #142418

                          Stort grattis! :cake2:

                            juli 6, 2009 kl. 16:19 #142420

                            :thumbup: :applause: :applause: :worshippy:

                            2x 92B -53 (Svart)
                            95 -61 (Pärlgrå)
                            99 -69 Custom (Vit)
                            900 TurboS Cabriolet -91 (Platinagråmetallic)
                            9000 CDE -94 (Platinagråmetallic)
                            9-5 Anniversary Edition, -07 (Ice Blue Metallic)
                            9-3 Griffin -12 (Carbon Grey Metallic)

                              juli 6, 2009 kl. 16:39 #142423

                              Jeg er målløs av beundring :worshippy:

                              Been a Saab owner since 1987.
                              I have owned at least 50 Saabs, mainly older Saabs.

                              1960 93F
                              1967 96 Monte Carlo 850
                              1975 96 V4
                              1989 900i 8V 5 dørs
                              1992 900S 5 dørs
                              2008 9-3 SC Aero ttid
                              2009 9-3 SC tid

                                juli 6, 2009 kl. 17:16 #142424

                                Stort grattis 🙂 Ska bli roligt att se den i verkligheten någon gång :applause: :applause:

                                  juli 6, 2009 kl. 19:07 #142432

                                  Tidningarna är hugget 🙂

                                  http://op.se/ettan/lokalt/1.1177561

                                Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 95 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.