Söderåsturen 2011 18/6 INSTÄLLT!
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Söderåsturen 2011 18/6 INSTÄLLT!
- Detta ämne har 105 svar, 23 deltagare, och uppdaterades senast 2011-06-22 17:26 av
longjohn61.
-
FörfattareInlägg
-
Hej.
Nu har jag vaknat ur min koma och har bestämt att vi spikar den 18/6. Alltså, den 18/6 med samling klockan 10 (tror vi hade samma tid i fjor) vid infaten till F5 Ljungbyhed (Ljungbyhed Park idag). För er som var med blir det samma tur, möjligtvis ett annat grillställe.För er som inte var med, går dessa slingrande vägar genom Söderåsens härliga natur. OBS! Grusvägar förekommer. Det enda som återstår är att beställa strålande väder tills den 18/6. Någon som vet vart man ska vända sig med ett mail om detta? 😉
Mvh Martin
Stolt ägare till 1360 kilo kärlek.
Det låter fint detta. Jag kanske kommer med Carl i släptåg, tanten skulle visst iväg på nåt denna dag. Perfect timing, as ever…. 🙄 Kanske man skulle köra 1984 T16 Lux ner? Vi får väl se vad dagsformen säger, och hur parken mår i Juni. (skulle pysslat med den nu men delägaren drog till Norrland med den! 😯 )
Men typiskt, jag har bokat en Bilprovartid kl 12 denna dagen ju…. Går ju ändra, men jag hittar inga tider? Det är den röda TurboS det gäller, nu avställd och med körförbud pga utebliven besiktning…. 🙄 Vad gör jag???? Vore kul komma ner, men jag har inga pengar heller å andra sidan. Lutar kanske åt att köra 5D etanol räser istället om jag kommer iväg.
@Turbocab wrote:
Men typiskt, jag har bokat en Bilprovartid kl 12 denna dagen ju…. Går ju ändra, men jag hittar inga tider? Det är den röda TurboS det gäller, nu avställd och med körförbud pga utebliven besiktning…. 🙄 Vad gör jag???? Vore kul komma ner, men jag har inga pengar heller å andra sidan. Lutar kanske åt att köra 5D etanol räser istället om jag kommer iväg.
Om du kollar tidigt varje morgon så brukar det nästan alltid kunna finnas tider, på så vis har jag lyckats fått tider samma dag flera gånger 🙂 Kika på stationer i närheten också så ökar ju utbudet lite, att åka nån mil extra är ju bara ett rent nöje i de bilar du har 😉
MVH
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.