Söderåsturen 2011 18/6 INSTÄLLT!

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Söderåsturen 2011 18/6 INSTÄLLT!

• Detta ämne har 105 svar, 23 deltagare, och uppdaterades senast 2011-06-22 17:26 av .
Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 106 totalt)
  • Författare
    bovy
    Deltagare

Hej.
    Nu har jag vaknat ur min koma och har bestämt att vi spikar den 18/6. Alltså, den 18/6 med samling klockan 10 (tror vi hade samma tid i fjor) vid infaten till F5 Ljungbyhed (Ljungbyhed Park idag). För er som var med blir det samma tur, möjligtvis ett annat grillställe.

För er som inte var med, går dessa slingrande vägar genom Söderåsens härliga natur. OBS! Grusvägar förekommer. Det enda som återstår är att beställa strålande väder tills den 18/6. Någon som vet vart man ska vända sig med ett mail om detta? 😉

Mvh Martin

Stolt ägare till 1360 kilo kärlek.

turbocab
    Deltagare

Det låter fint detta. Jag kanske kommer med Carl i släptåg, tanten skulle visst iväg på nåt denna dag. Perfect timing, as ever…. 🙄 Kanske man skulle köra 1984 T16 Lux ner? Vi får väl se vad dagsformen säger, och hur parken mår i Juni. (skulle pysslat med den nu men delägaren drog till Norrland med den! 😯 )

t16s
    Deltagare

jag kommer absolut med!!! räcker med att titta på förra årets bilder så e man ju såld 😀

Och Martin, en röd Turbo S hade inte varit fel i skåneland 😉

M.Broberg
    Deltagare

@andreaz_82 wrote:

jag kommer absolut med!!! räcker med att titta på förra årets bilder så e man ju såld 😀

Och Martin, en röd Turbo S hade inte varit fel i skåneland 😉

-84 LUX > turbo S, röda 3d med fel front o aero paket dröser det ju av 😉

t16s
    Deltagare

inte i samma skick som martins i alla fall 😉 men visst…

henrikg
    Deltagare

Jag ska kolla kalendern, låter ju trevligt helt klart 🙂

Beeos
    Deltagare

Jag kommer. Har fixat ledigt! 🙂

jonathan p
    Deltagare

Jag kommer om inget oförutsett uppstår, har bokat i kalendern 🙂

dea
    Deltagare

Förhoppningsvis kommer jag, men kommer inte att kunna närvara hela tiden.

svart_cab
    Deltagare

Är bra sugen på att åka 😛 Som det ser ut kan jag inte se något hinder i kalendern.

henrikg
    Deltagare

@henrikg wrote:

Jag ska kolla kalendern, låter ju trevligt helt klart 🙂

Inplanerad i kalendern! Ska göra allt för att hålla den platsen reserverad 🙂

t16s
    Deltagare

ska komma om allt klaffar..

turbocab
    Deltagare

Men typiskt, jag har bokat en Bilprovartid kl 12 denna dagen ju…. Går ju ändra, men jag hittar inga tider? Det är den röda TurboS det gäller, nu avställd och med körförbud pga utebliven besiktning…. 🙄 Vad gör jag???? Vore kul komma ner, men jag har inga pengar heller å andra sidan. Lutar kanske åt att köra 5D etanol räser istället om jag kommer iväg.

M.Broberg
    Deltagare

herregud Martin! bara 3 bilar att välja mellan då, hur ska det gå?? står fast i att du ska köra lyx! men om valet står mellan trubbnos och 5d e jag nöjd 🙂

joh900
    Deltagare

@Turbocab wrote:

Men typiskt, jag har bokat en Bilprovartid kl 12 denna dagen ju…. Går ju ändra, men jag hittar inga tider? Det är den röda TurboS det gäller, nu avställd och med körförbud pga utebliven besiktning…. 🙄 Vad gör jag???? Vore kul komma ner, men jag har inga pengar heller å andra sidan. Lutar kanske åt att köra 5D etanol räser istället om jag kommer iväg.

Om du kollar tidigt varje morgon så brukar det nästan alltid kunna finnas tider, på så vis har jag lyckats fått tider samma dag flera gånger 🙂 Kika på stationer i närheten också så ökar ju utbudet lite, att åka nån mil extra är ju bara ett rent nöje i de bilar du har 😉

MVH

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 106 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng