Söderåsturen 2011 18/6 INSTÄLLT!

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Söderåsturen 2011 18/6 INSTÄLLT!

Detta ämne innehåller 105 svar, har 23 deltagare, och uppdaterades senast av 2011-06-22 17:26.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 106 totalt)
  • Författare

bovy
    Deltagare

Hej.
    Efter en lyckad rundtur runt Söderåsen 2010 tänkte jag att en repris kanske hade varit något? Jag, och jag tror många andra, uppskattade detta upplägg samt den natur som vi upplevde denna junidag 2010. Tanken är samma upplägg, samma rundtur men möjligtvis ett annat grillställe.

Denna gången är tanken att det inte enbart skall vara för 900klubben utan jag hade tänkt lägga ut inbjudan även på STCS och Svenska Saabklubben. En ändring har tillkommit, och det är att enbart og900 79-93 (94cv) är tänkta till denna träff. Jag har satt ett preliminärt datum, den 25 juni. Datumet har tillkommit efter att ha kollat igenom en mängd evenemangskalendrar för att det inte skall krocka med något.

Nå, vad säger ni? Kan detta vara något. Kan datumen vara tillfredställande?

Mvh Martin

Stolt ägare till 1360 kilo kärlek.

anderslindh
    Deltagare

Låter trevligt! Är nog ett bra datum men tyvärr tillhör jag den lilla skara som jobbar lördagar under sommaren..

joh900
    Deltagare

Hej!

Grönt i min kalender såvitt jag kan se nu, en bit att åka, men minst hälften av målet med resan är ju just resan. 😎

MVH

mattem
    Deltagare

Låter kanontrevligt. Kommer säkert om inget annat ligger i kalendern den helgen.

Inga bilder från förra årets tur? Tänk att man är skåning men knappt har varit runt söderåsen… 😳 Man är dålig som turist på sin egen bakgård 🙄

longjohn61
    Deltagare

Kan vara kul får se om jag är ledig,det är ju en bit att köra ner 😉

Mvh Nisse

peter
    Deltagare

Jag kommer om jag så ska ta cykeln! 🙂 Och till er som tvekar, jag lovar det är värt att åka en bit.

M.Broberg
    Deltagare

En bild fån förra året.. kan bara hålla med Peter, helt underbart vackert på alla plan.. Hugaligen 😀

EDIT: fotograf är Herrsiba, credit where credit is due.

turbocab
    Deltagare

Count me in. Jag körde längs söderåsen i Lördags och tänkte mest att herregud vad vackert där, och undrade om det var där trevliga träffen 2010 var. Och det var det ju. 😛

25e Juni är väl dagen efter midsommar? Tänk på det gubbar så ni inte kör bakis….

anderslindh
    Deltagare

@turbocab wrote:

Count me in. Jag körde längs söderåsen i Lördags och tänkte mest att herregud vad vackert där, och undrade om det var där trevliga träffen 2010 var. Och det var det ju. 😛

25e Juni är väl dagen efter midsommar? Tänk på det gubbar så ni inte kör bakis….

Är midsommardagen en röd dag möjligtvis?

bovy
    Deltagare

@turbocab wrote:

Son of a bitch! Jag visste det var nått jag glömt! 😳

Får ändra datum… de går ju inte o ha de dan efter midsommar. Vilket är bäst, lördag eller söndag?

Nästa datum på tapeten då är den 18/19 juni. Är det något jag glömt nu? 😕

/Martin

Stolt ägare till 1360 kilo kärlek.

torbo
    Deltagare

@M.broberg wrote:

En bild fån förra året.. kan bara hålla med Peter, helt underbart vackert på alla plan.. Hugaligen 😀

EDIT: fotograf är Herrsiba, credit where credit is due.

Det är ju sjukt vilken puts ni har på bilarna. 😮

Skulle skämmas med att komma med min stenskottsskadade T8a.
    (Har även amatörlackade dörrar/bagagelycka) 😳

Nästan så att man skulle ta och lacka om bilen. 🙄

mattem
    Deltagare

Haha… det får vi rätta till. Får komma med min 900i 85:a (inga stora avgassystem, turbo, feta fälgar, kjolar mm) som då förhoppningsvis visserligen har upplagade/spacklade skärmkanter och en inredning som inte går i olika kulörer men har har upphäftat innertak med revor i, en bula på en dörr osv… :mrgreen: De är ju till för att användas.. :mrgreen:

turbocab
    Deltagare

18-19 Juni är fine by me. Lördag eller Söndag kvittar väl egentligen. Kanske Lördag skulle kännas bättre? När man kommer hem från en sån här tur är man lycklig men trött som fan (60 mil T/R för mig) och då är det nice bara slappa på Söndagen.

mattias hansson
    Deltagare

18-19 låter bra, för min egen del kan jag tycka att Lördagen kanske hade varit den bästa dagen.

Vill du ha hjälp med något praktiskt så säg till, vi kanske rent av skulle ta och utforska området lite mer när vi ändå ska ut och kolla in andra omgivningar till helgen?

/
    Mattias

Låter bra! Tycker lördagen passar bäst. Kommer 🙂

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 106 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng