Söderåsturen 2011 18/6 INSTÄLLT!
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Söderåsturen 2011 18/6 INSTÄLLT!
- Detta ämne har 105 svar, 23 deltagare, och uppdaterades senast 2011-06-22 17:26 av
longjohn61.
-
FörfattareInlägg
-
Jag sökte just på tider inom 14 dagar, ända ner till Varberg. ”inga tider tillgängliga”. Mao: Det är helt djävla fullbokat!! Och förmodligen kö på dom lediga tider som uppstår. Jag får kolla igen, men det lutar åt att jag inte åker till Skåne utan bessar den 18e istället. När jag tittar på Alingsås tex så är man framme i 18e Juli (!) nu för nybokning…. Kanon, dom verkar ha sparkat massa folk inom BP efter avregleringen, men inga nya firmor har öppnat än, inte i Götet i alla fall. 👿
@Turbocab wrote:
Jag sökte just på tider inom 14 dagar, ända ner till Varberg. ”inga tider tillgängliga”. Mao: Det är helt djävla fullbokat!! Och förmodligen kö på dom lediga tider som uppstår. Jag får kolla igen, men det lutar åt att jag inte åker till Skåne utan bessar den 18e istället. När jag tittar på Alingsås tex så är man framme i 18e Juli (!) nu för nybokning…. Kanon, dom verkar ha sparkat massa folk inom BP efter avregleringen, men inga nya firmor har öppnat än, inte i Götet i alla fall. 👿
Du får kolla på morgonen. Vid 7 tiden. Då släpps de en del tider.
Ok, då var det bokat. Tack Peter. 10.20 i Falkenberg den 18e Juni kommer jag bessa den röda faran. Hoppas jag inte får Spanska flaggan då bara, så är det lugnt. Ansluter till träffen nån gång runt lunch skulle jag gissa, och vi kan alltså härmed sluta spekulera vilket ”Weapon of choice” jag kommer i denna dag. Ska bli kul höra era synpunkter på om hur den låter för mkt eller ej. Men den debatten kanske BP sätter stopp för kl 10.20 å andra sidan…. 🙄
@Turbocab wrote:
Ok, då var det bokat. Tack Peter. 10.20 i Falkenberg den 18e Juni kommer jag bessa den röda faran. Hoppas jag inte får Spanska flaggan då bara, så är det lugnt. Ansluter till träffen nån gång runt lunch skulle jag gissa, och vi kan alltså härmed sluta spekulera vilket ”Weapon of choice” jag kommer i denna dag. Ska bli kul höra era synpunkter på om hur den låter för mkt eller ej. Men den debatten kanske BP sätter stopp för kl 10.20 å andra sidan…. 🙄
Bessade cabben nyligen med vad jag tror är ett liknande system som du har. Inga problem där inte.
@Turbocab wrote:
Låter fint! 😛
Tillbaka till topic igen – har vi sagt nån tid och träffplats än? Jag var ju inte med förra året, behöver lite guidning!
Sida 2 😉
@Bovy wrote:Hej.
Nu har jag vaknat ur min koma och har bestämt att vi spikar den 18/6. Alltså, den 18/6 med samling klockan 10 (tror vi hade samma tid i fjor) vid infaten till F5 Ljungbyhed (Ljungbyhed Park idag). För er som var med blir det samma tur, möjligtvis ett annat grillställe.För er som inte var med, går dessa slingrande vägar genom Söderåsens härliga natur. OBS! Grusvägar förekommer. Det enda som återstår är att beställa strålande väder tills den 18/6. Någon som vet vart man ska vända sig med ett mail om detta? 😉
Mvh Martin
frågan är ju vartfan vi är när du ansluter 🙄
juni 3, 2011 kl. 19:14 #184952Det kommer att bli kul är en bit att köra men vadå jag kör ju og 900 😎
Mvh Nisse
juni 3, 2011 kl. 22:25 #184954@longjohn61 wrote:
Det kommer att bli kul är en bit att köra men vadå jag kör ju og 900 😎
Mvh Nisse
Klart som korvspad att du gilder ner på farthållaren och är här på studs, det är ju som att sitta hemma i tv:soffan 🙂
Vi får fasen bara hålla tummarna för bra väder nu så känslan blir på topp ❗
Längtar till denna träffen jag med nu, den markerar början på sommaren för mig, med 2 veckor semester, och veckan innan är det kurs på jobbet, som jag håller. Ser INTE fram emot det just nu, så när allt det är klart och man sätter sig i en röd TurboS på Lördag morgon så är det mot sommaren, semester och sköna mil i vackra Skåne! Fint väder blir en bra bonus!
juni 5, 2011 kl. 21:26 #185007Är lite nyfiken på hur länge ni kommer hålla på denna dag? Jag slutar jobbet 15.15 eller 16.15 i Lund. Är ni kvar så man hinner upp och spana in de fina saabarna då eller hur ser planen ut?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.