Söderåsturen 2011 18/6 INSTÄLLT!
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Söderåsturen 2011 18/6 INSTÄLLT!
- Detta ämne har 105 svar, 23 deltagare, och uppdaterades senast 2011-06-22 17:26 av
longjohn61.
-
FörfattareInlägg
-
Vad publikum säger vet jag inte, men jag kommer inte ansluta till träffen förrän runt lunch nån gång pga besiktningen i Falkenberg och vet inte när folk drar hemåt igen. Men det finns ju fler Lundabor, jag är inte helt oäven för en tripp längre ner efteråt och kanske lite efterfest där nere? Vad säger ni andra?
juni 5, 2011 kl. 23:22 #185015Jag är inte den som kastar in handuken i alla fall, fast frågan är om dryck hör ihop med bilköra, kanske en lättöl ❓
Annars tycker jag att förslaget kan vara att grilla eller äta på något trevligt ställe på kvällen och bara tjöta om bilar och livet i allmänhet 🙂
@Bovy wrote:
@M.broberg wrote:
hade varit intreesant om herr Bovy kommenterade hur han hade tänkt 🙂
Vad är det jag skall kommentera?
/Martin
Ja det e la du som har planerat detta? 🙂 och hur hade du planerat tidsmässigt ar intresant, eller är det bara tiden på morgonen och sen samma väg som förra året och sen blire som det blir?
juni 6, 2011 kl. 18:50 #185061@andreaz_82 wrote:
ja lite tider kanske vi skulle bestämt osså kanske 🙂 och var vi ska träffas??
Var finns beskrivet på s2. ljungbyhed någonstans 🙂
@Bovy wrote:
Hej.
Alltså, den 18/6 med samling klockan 10 (tror vi hade samma tid i fjor) vid infaten till F5 Ljungbyhed (Ljungbyhed Park idag). För er som var med blir det samma tur, möjligtvis ett annat grillställe.För er som inte var med, går dessa slingrande vägar genom Söderåsens härliga natur. OBS! Grusvägar förekommer.
Det enda som är planerat är samlingstiden, resten är flytande. Vi har ju inga tider att passa? Allt beror på hastighet, hur länge vi stannar på Kopparhatten och hur länge vi grillar o tjötar skit. Just nu har jag glömt hur lång tid det tar att köra rundan så jag kan inte svara på några tider.
Mvh Martin
Stolt ägare till 1360 kilo kärlek.
juni 6, 2011 kl. 19:07 #185065Då är jag helt enkelt redo för avfärd efter jobb och ringer någon närvarande som kan svara på hur läget för träffen ser ut 🙂
@Beeos wrote:
Bovy
Det blir som vanligt då. Ta med vad ni tänkt äta och dricka själva.
Kommer det ställas upp en grill?Tanken är att vi skall till ett grillställe. Antingen samma som i fjor eller något annat.
Som Beeos skrev, tar ni med egen mat och dricka för att äta./Martin
Stolt ägare till 1360 kilo kärlek.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.