900 Aero -92 T16S *Såld*
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / 900 Aero -92 T16S *Såld*
- Detta ämne har 312 svar, 30 deltagare, och uppdaterades senast 2013-07-21 10:19 av
Beeos.
-
FörfattareInlägg
-
Ny ruta beställd (igen). Den gamla (nya) sa upp sig genom att spricka ute till höger för att leta sig in mot mitten..
Trist men Carglass står för byte och ny ruta.Utvärdering 2 på servoolje-bytet. Servon är betydligt tystare, innan var där ett vinande ljud när man svängde fullt. Nu, knäpptyst.
Så ifall ni tvekar så säger jag byt, det bör spara en hel del på maskineriet. Tänk allt slitage som finns i oljan som åker runt och blästrar insidan och packningar. 😳Han tyvärr varken träffa dig (vad jag vet), eller se din bil i Trollhättan.
Eftersom det nu är du som äger den… det var denna bil som satte igång min og-ångest för ett antal år sedan. Hade varit skoj att uppleva den igen…. eller kanske inte. Jag ska nog bara vara glad över vad jag har 😉Det verkar vara väääldigt gott om og900 folk nere i Skåne! Håller med att det är kul att den fick stanna! Jag gillar ju ha koll på min gamla park…. 🙂
Lycka till med nästa bil Beeos! Om det är nån tröst så har jag ännu inte ångrat mina försäljningar. Men jag har en naggande känsla att det om 10 år blir jobbigt när en TurboS står i 200.000 eller nåt sånt och ”alla” drömmer om en…. Men den dagen den sorgen. 😆
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.