900 Aero -92 T16S *Såld*

Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / 900 Aero -92 T16S *Såld*

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 313 totalt)
  • Författare

Va kan man säga mer än grattis och nä är inte alls sotis på dig 😆

Mvh Nisse

oktober 29, 2011 kl. 20:38 #186157

Grattulerar!

Martin, anmäler mitt framtida intresse för cabben. 😉 😉 😉
        Nevars. 😀

oktober 29, 2011 kl. 20:40 #186156

@Glader9991 wrote:

Grattulerar!

Martin, anmäler mitt framtida intresse för cabben. 😉 😉 😉
          Nevars. 😀

Ingen nytta Glader, ahn säljer ju bara bilar te Beeos 😉

instämmer i kören, grattis till en fin bil! 😀

oktober 29, 2011 kl. 20:56 #186154

Gratulerer!!
            Dette ser jo bra ut. Godt du har fått deg skikkelig bil igjen.
            Hilsen fra Norge, Thor Åge og Grålle (ingen er penere enn Grålle 😉 )

oktober 29, 2011 kl. 21:05 #186146

Grattis! Ta väl hand om den 😉

oktober 30, 2011 kl. 05:43 #186122

Tack allihop! Detta blir nog bra 🙂
                Har fixat garage för vintern nu, så snart så ska den få vila.

Det var en rätt trist resa upp , tanken var att tjejen skulle med. Det skulle bli en heldag ihop.
                Men hon drog på sig feber och blev hemma.
                Men resan hem var skoj 😛

oktober 30, 2011 kl. 09:31 #186038

Gott att du hittade tillbaka så pass snabbt! Det verkar mest vara bilbyte som gäller mellan klubbmedlemmar 🙂 men har jag fel för mig att den röde var till salu för ett bra tag sedan?

Synd att vi inte har mer plats i saabgaraget men det är tyvärr strikt tvåbilsgarage + reservdelar 😉

oktober 30, 2011 kl. 09:37 #186014

Jodå pershav, jag har velat och tvekat lite och försökte sälja den för nåt år sen också till förmån för annat, men ingen högg då. Men nu så var det lättare, min personliga bil-köpare slog till som vanligt. 😛 Nu ska vi bara få Beeos att inte sälja till Norge nästa gång. Men det lär ju dröja, bilen är något av once-in-a-liftime.

oktober 30, 2011 kl. 12:07 #185996

Kan bara instämma i kören, stort grattis! 🙂 Grymt snygg och lite av en förebild för hur jag önskat min såg ut 😀

oktober 30, 2011 kl. 13:35 #183407

Denna bilen kommer jag nog hålla ett tag.
                        Har fått nypa mig några gånger under tiden, svårt att tro att en 20 år gammal bil kan vara i så pass gott skick.

Det kommer inte hinna fixas så mycket innan avställning. Bort med några klistermärken och fixa nya skyltar.
                        Sen får vi se 🙂

oktober 30, 2011 kl. 16:32 #185071

Skyltar? Dom är ju nya ju…. 😛

oktober 30, 2011 kl. 16:35 #185078

@Turbocab wrote:

Skyltar? Dom är ju nya ju…. 😛

Jo men dekalerna som sitter på. Usch!

november 4, 2011 kl. 16:58 #185193

Har inte hänt så mycket sedan sist.
                              Hade dock inbrott i min vita 9-3. Dom pajjade vänsterbakruta och tog min väska med min iPad 🙁
                              Nu har jag iaf fått rutan utbytt av Carglass. Tur man har halvförsäkring och bara betalar självrisken.
                              Rutan och jobbet gick på nästan 8000kr 😯

Jag har iaf haft lite skoj! Kört lite og900 i veckan i det härliga höst vädret. Riktigt gött!
                              Har även tagit bort dekalerna som satt på sidorutorna. Så de ser lite trevligare ut.

Tog en tur med systern och besökte Pershavs & Schwartz bygge.

november 4, 2011 kl. 17:12 #185191

@Beeos wrote:

Har inte hänt så mycket sedan sist.
                                Hade dock inbrott i min vita 9-3. Dom pajjade vänsterbakruta och tog min väska med min iPad 🙁
                                Nu har jag iaf fått rutan utbytt av Carglass. Tur man har halvförsäkring och bara betalar självrisken.
                                Rutan och jobbet gick på nästan 8000kr 😯

Vilka jävla idioter det finns asså 👿 Att de inte kan låta andras saker vara ifred…

Bilar:
                                2x og900: 1x og900 T16 LUX 1984 45000 mil (sommarbil/finbil nr 1), 1x og900s 1990 (till salu)
                                Ng9-5 Aero BioPower XWD 2011, Mackan steg 3 ca 340-350 hk(bruksbil sommarhalvåret)
                                Ng9-3 Aero Nevs 2014 1500 aldrig vinterkörd mil (sommar/finbil nr 2)

november 6, 2011 kl. 13:09 #184774

Lite fix i helgen blev de allt.
                                  Tvättade riktigt noga och sköljde av motorn för att se ifall det fanns någon tendens till läckage.
                                  Men tät som en nunna verkar hon vara 🙂

Vaxade även insidan av dörrar och skuffen med lite sprayon wax. Så nu hoppas jag skiten håller sig borta 😉
                                  Även hålet där reservhjulet ligger blev tvättat och fick sig lite vax. Så nu ska det väl klara sig.

Har dock ett litet problem, elen verkar blinka lite i takt med tomgången på bilen.
                                  Blinkar inte starkt eller så, men syns i mörker. Jordfel?

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 313 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.