Hur bra känner du din OG 900 egentligen :)
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Hur bra känner du din OG 900 egentligen :)
- Detta ämne har 263 svar, 21 deltagare, och uppdaterades senast 2012-05-17 19:27 av
M.Broberg.
-
FörfattareInlägg
-
oktober 30, 2010 kl. 18:17 #179079
Hm Känner igen denna gummi grejen, kan det vara den som sitter på dem elektriska backspeglarna kanske, typ skavskydd för kabeln eller nåt sånt där den går ut ur spegeln?
Haha riktigt kul detta ju, fasen får tänka till lite ju 🙂
Faktiskt så kan man ha för många saabar. Det är sanning det 🙂
@saab putte wrote:
Hm Känner igen denna gummi grejen, kan det vara den som sitter på dem elektriska backspeglarna kanske, typ skavskydd för kabeln eller nåt sånt där den går ut ur spegeln?
Haha riktigt kul detta ju, fasen får tänka till lite ju 🙂
Ja så gott som rätt gissat.
Det är skyddet mellan baksidan på speglen och så mot dörren,men den ser nog ut så på alla speglarna –
då den kommer från ett par med ”manuell” inställning 😉oktober 30, 2010 kl. 18:40 #179085Ok, ja nu när du säger det så gör det nog det..fasen vad jag klurade på denna,hadde det på tungan länge,tillslut ramla poletten ner 🙂
@saab putte wrote:
Ok, ja nu när du säger det så gör det nog det..fasen vad jag klurade på denna,hadde det på tungan länge,tillslut ramla poletten ner 🙂
Och jag som trodde jag kunne lura många med den är mycket snarlik baksidan på kopplingscyl inmot pedalstället 😆
oktober 30, 2010 kl. 18:54 #179087Japp var lite inne på den faktiskt,men den har väl inte urtaget som på denna..
oktober 31, 2010 kl. 08:16 #1791171. Fjäder mellan dörr och kläsel vid fönsterveven.
2. Klipps handsfackslås.
3. Monteringsklipps strålkastarglas.
4. Plupp till astolpeklädsel.
5. Kontaktbleck till tutknapp.
6. ingen aning.
7. tutfäste.
8. skruv knäskydd.
9. Kabelgenomförning i högra innerskärmen.
10. Hållare för tork och blinkers spak.Faktiskt så kan man ha för många saabar. Det är sanning det 🙂
@saab putte wrote:
1. Fjäder mellan dörr och kläsel vid fönsterveven.
2. Klipps handsfackslås.
6. ingen aning.
7. tutfäste.
8. skruv knäskydd.
10. Hållare för tork och blinkers spak.Den kommer du snart på –
bara vänta 😆@saab putte wrote:
1. Fjäder mellan dörr och kläsel vid fönsterveven.
2. Klipps handsfackslås.
6. ingen aning.
7. tutfäste.
8. skruv knäskydd.
10. Hållare för tork och blinkers spak.Yes det är så rätt som det bara kan bli…….
Frågan är bara vem som kommer på 6’an
Får vi ett bud här 🙄
oktober 31, 2010 kl. 23:09 #179140Jag får nog sova på saken 😀 Min känsla är att denna prylen sitter popnitad innuti bilen nån stans.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.