Hur bra känner du din OG 900 egentligen :)
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Hur bra känner du din OG 900 egentligen :)
- Detta ämne har 263 svar, 21 deltagare, och uppdaterades senast 2012-05-17 19:27 av
M.Broberg.
-
FörfattareInlägg
-
@joH900 wrote:
@plankan wrote:
@joH900 wrote:
Sitter över reostaten MVH
Bingo 😉

Visste att jag hade sett den där prylen förut och det var när jag skruvade med den svarta i somras, där jag bland annat bytte till turbo/apc-instrumentering och då var man ju precis där och skruvade. 🙂
MVH
Ja jag blev faktisk lite förvånad över den skulle bli så svår att ”knäcka” 😆
november 2, 2010 kl. 11:13 #179198Ja jag blev faktisk lite förvånad över den skulle bli så svår att ”knäcka” :lol:[/quote]
Haha! Äntligen slipper man fundera på den 😆 Men då en följdfråga som inte jag kan svara på, vilka bilar satt den plåten på?
Sitter då inte på alla det vet jag, var faktiskt tvungen ut och leta rätt på plåten och fann den inte på nått löst instrument av dem jag kolla på, å det var instrument från lite äldre och även tre nyare instrument….men därimot satt den i mina bådå 89or 🙂 så hur är det med denna igentligen?Hm den nya prylen där känner jag igen, får ta en ny funderare 🙂
Faktiskt så kan man ha för många saabar. Det är sanning det 🙂
november 2, 2010 kl. 13:53 #179201Hmm liknar prylen som sitter i övre primär hjulet men det brukar vara ett kors 😉
Mvh Nisse
@longjohn61 wrote:
Hmm liknar prylen som sitter i övre primär hjulet men det brukar vara ett kors 😉
Mvh NissePrecis –
nej den är det inte.@joH900 wrote:
Ser ut som den varit i kontakt med någon typ av vätska i alla fall? Det är ingen del som hör till påfyllnadslocket för bromsvätskan? Känns inte rätt, men nyansen påminner en hel del…. 🙂 Eller servobehållaren, känns inte heller rätt men…
MVHBra gissat –
men tyvärr inte.november 2, 2010 kl. 21:11 #179219Detta retar mig har ju haft en i handen för nåt år sen hmmm.
Mvh Nisse
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.