Hur bra kÀnner du din OG 900 egentligen :)

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Hur bra kÀnner du din OG 900 egentligen :)

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Hur bra kÀnner du din OG 900 egentligen :)

Visar 15 inlÀgg - 121 till 135 (av 264 totalt)
  • Författare
    InlÀgg
    • november 9, 2010 at 19:13 #179520

      Snart har vi haft hela bilen 😆 Jag har slut pĂ„ ideer 😉

      Mvh Nisse

        november 9, 2010 at 19:32 #179522

        @Strongman wrote:

        Har aldrig sett denna, men chansar hejvilt pÄ nÄgot vilostöd till torkarblads mekanismen.

        @Tompa i 16v wrote:

        kan den sitta runt kylaren tro hmmm….

        Nej! varken det ena eller det andra. 🙂

        Faktiskt sĂ„ kan man ha för mĂ„nga saabar. Det Ă€r sanning det 🙂

          november 9, 2010 at 19:34 #179523

          Jag kĂ€nner ocksĂ„ igen den till förbandelse –
          men Ă€r mera inne pĂ„ om den verkligen sitter som std i alla bilarna 🙄
          NÀr man ser pÄ den pÄ bilden verkar det inte vara nÄgon större pÄfrestning pÄ den heller.
          Har nu gÄtt igenom alla mina bilder frÄn alla mina bilar/projekt,men inte hittar jag nÄgot som pÄminner om den.

          TĂ€nkt ett tag pĂ„ huvöppningen under brĂ€dan,men dĂ€r sitter inget pĂ„ dom bilder jag har 😕

            november 9, 2010 at 19:36 #179524

            Vafan, det hĂ€r Ă€r inte bra grabbar! đŸ˜„

            MÄste lösa denna.

              november 9, 2010 at 19:40 #179525

              @plankan wrote:

              Jag kĂ€nner ocksĂ„ igen den till förbandelse –
              men Ă€r mera inne pĂ„ om den verkligen sitter som std i alla bilarna 🙄
              NÀr man ser pÄ den pÄ bilden verkar det inte vara nÄgon större pÄfrestning pÄ den heller.
              Har nu gÄtt igenom alla mina bilder frÄn alla mina bilar/projekt,men inte hittar jag nÄgot som pÄminner om den.

              TĂ€nkt ett tag pĂ„ huvöppningen under brĂ€dan,men dĂ€r sitter inget pĂ„ dom bilder jag har 😕

              Nej den behöver nog inte finnas ens tror jag,fyller inte sĂ„ stor funktion tror jag 🙂
              Inget till huvöppningen..

              Tror den ska sitta pĂ„ alla 900or,ska ut Ă„kika lite fĂ„r jag se….den sitter popnitad,kanske jag nĂ€mt redan….och den sitter stĂ„endes typ,pĂ„ bilden ligger den,sitter med gummit uppĂ„t.

              Faktiskt sĂ„ kan man ha för mĂ„nga saabar. Det Ă€r sanning det 🙂

                november 9, 2010 at 19:45 #179528

                @saab putte wrote:

                @plankan wrote:

                Tror den ska sitta pĂ„ alla 900or,ska ut Ă„kika lite fĂ„r jag se….den sitter popnitad,kanske jag nĂ€mt redan….och den sitter stĂ„endes typ,pĂ„ bilden ligger den,sitter med gummit uppĂ„t.

                Kan man fĂ„ reda pĂ„ vilken bil du plockat den frĂ„n ❓

                  november 9, 2010 at 19:49 #179529

                  Kan man fĂ„ reda pĂ„ vilken bil du plockat den frĂ„n ❓ 🙄

                  Nu har jag kikat pÄ nÄgra bilar och den sitter alla dem, delen kommer frÄn min vita sedan,men sitter Àven pÄ cc..

                  Faktiskt sĂ„ kan man ha för mĂ„nga saabar. Det Ă€r sanning det 🙂

                    november 9, 2010 at 20:05 #179534

                    @saab putte wrote:

                    Kan man fĂ„ reda pĂ„ vilken bil du plockat den frĂ„n ❓ 🙄

                    Nu har jag kikat pÄ nÄgra bilar och den sitter alla dem, delen kommer frÄn min vita sedan,men sitter Àven pÄ cc..

                    Jag vĂ„gar pĂ„stĂ„ att den iallafall inte sitter i motor utrymmet –
                    har Ă€ndĂ„ haft nere hela Luvan och den dĂ€r manicken kĂ€nns inte igen alls 😕

                      november 9, 2010 at 20:12 #179535

                      Jag vĂ„gar pĂ„stĂ„ att den iallafall inte sitter i motor utrymmet –
                      har Ă€ndĂ„ haft nere hela Luvan och den dĂ€r manicken kĂ€nns inte igen alls 😕

                      Hehe, dĂ„ har du inte rivigt tillrĂ€ckligt 😀

                      Faktiskt sĂ„ kan man ha för mĂ„nga saabar. Det Ă€r sanning det 🙂

                        november 9, 2010 at 20:13 #179536

                        Har tjuvlĂ€st epc och har Ă€nnu inte hittat prylen 😀

                        Mvh Nisse

                          november 9, 2010 at 20:30 #179538

                          @longjohn61 wrote:

                          Har tjuvlĂ€st epc och har Ă€nnu inte hittat prylen 😀
                          Mvh Nisse

                          Kikade dĂ€r nu och finns inte med dĂ€r,inte riktigt allt som Ă€r med pĂ„ epc 🙂

                          Faktiskt sĂ„ kan man ha för mĂ„nga saabar. Det Ă€r sanning det 🙂

                            november 9, 2010 at 20:31 #179540

                            @saab putte wrote:

                            Hehe, dĂ„ har du inte rivigt tillrĂ€ckligt 😀

                            Det enda jag inte hade ute var luft/vent. intaget pĂ„ bilen…… 🙄

                            Eller sĂ„ Ă€r det som jag tror –
                            att den inte finns pĂ„ alla bilarna 😉

                            Men det skall bli skoj nÀr tiden Àr ute och vi fÄr reda pÄ vad det Àr

                              november 9, 2010 at 20:35 #179541

                              @plankan wrote:

                              @saab putte wrote:

                              Hehe, dĂ„ har du inte rivigt tillrĂ€ckligt 😀

                              Det enda jag inte hade ute var luft/vent. intaget pĂ„ bilen…… 🙄

                              Nu börjar det brĂ€nnas 🙂

                              Faktiskt sĂ„ kan man ha för mĂ„nga saabar. Det Ă€r sanning det 🙂

                                november 9, 2010 at 20:55 #179544

                                @saab putte wrote:

                                Hehe, dĂ„ har du inte rivigt tillrĂ€ckligt 😀

                                Nu Àr jag med:
                                😆

                                  november 9, 2010 at 21:39 #179545

                                  Ja dĂ€r satt den 🙂 lite klurig var den…men vad gör denna för nytta igentligen?

                                  Faktiskt sĂ„ kan man ha för mĂ„nga saabar. Det Ă€r sanning det 🙂

                                Visar 15 inlÀgg - 121 till 135 (av 264 totalt)
                                • Du mĂ„ste vara inloggad för att svara pĂ„ detta Ă€mne.