Hur bra känner du din OG 900 egentligen :)
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Hur bra känner du din OG 900 egentligen :)
- Detta ämne har 263 svar, 21 deltagare, och uppdaterades senast 2012-05-17 19:27 av
M.Broberg.
-
FörfattareInlägg
-
november 9, 2010 kl. 19:32 #179522
@Strongman wrote:
Har aldrig sett denna, men chansar hejvilt på något vilostöd till torkarblads mekanismen.
@Tompa i 16v wrote:
kan den sitta runt kylaren tro hmmm….
Nej! varken det ena eller det andra. 🙂
Faktiskt så kan man ha för många saabar. Det är sanning det 🙂
Jag känner också igen den till förbandelse –
men är mera inne på om den verkligen sitter som std i alla bilarna 🙄
När man ser på den på bilden verkar det inte vara någon större påfrestning på den heller.
Har nu gått igenom alla mina bilder från alla mina bilar/projekt,men inte hittar jag något som påminner om den.Tänkt ett tag på huvöppningen under brädan,men där sitter inget på dom bilder jag har 😕
november 9, 2010 kl. 19:40 #179525@plankan wrote:
Jag känner också igen den till förbandelse –
men är mera inne på om den verkligen sitter som std i alla bilarna 🙄
När man ser på den på bilden verkar det inte vara någon större påfrestning på den heller.
Har nu gått igenom alla mina bilder från alla mina bilar/projekt,men inte hittar jag något som påminner om den.Tänkt ett tag på huvöppningen under brädan,men där sitter inget på dom bilder jag har 😕
Nej den behöver nog inte finnas ens tror jag,fyller inte så stor funktion tror jag 🙂
Inget till huvöppningen..Tror den ska sitta på alla 900or,ska ut åkika lite får jag se….den sitter popnitad,kanske jag nämt redan….och den sitter ståendes typ,på bilden ligger den,sitter med gummit uppåt.
november 9, 2010 kl. 19:49 #179529Kan man få reda på vilken bil du plockat den från ❓ 🙄
Nu har jag kikat på några bilar och den sitter alla dem, delen kommer från min vita sedan,men sitter även på cc..
@saab putte wrote:
Kan man få reda på vilken bil du plockat den från ❓ 🙄
Nu har jag kikat på några bilar och den sitter alla dem, delen kommer från min vita sedan,men sitter även på cc..
Jag vågar påstå att den iallafall inte sitter i motor utrymmet –
har ändå haft nere hela Luvan och den där manicken känns inte igen alls 😕november 9, 2010 kl. 20:12 #179535Jag vågar påstå att den iallafall inte sitter i motor utrymmet –
har ändå haft nere hela Luvan och den där manicken känns inte igen alls 😕Hehe, då har du inte rivigt tillräckligt 😀
november 9, 2010 kl. 20:30 #179538@longjohn61 wrote:
Har tjuvläst epc och har ännu inte hittat prylen 😀
Mvh NisseKikade där nu och finns inte med där,inte riktigt allt som är med på epc 🙂
@saab putte wrote:
Hehe, då har du inte rivigt tillräckligt 😀
Det enda jag inte hade ute var luft/vent. intaget på bilen…… 🙄
Eller så är det som jag tror –
att den inte finns på alla bilarna 😉Men det skall bli skoj när tiden är ute och vi får reda på vad det är
november 9, 2010 kl. 21:39 #179545Ja där satt den 🙂 lite klurig var den…men vad gör denna för nytta igentligen?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.