Projekt 900:S '91 SÅLD!

Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Projekt 900:S '91 SÅLD!

Visar 15 inlägg - 151 till 165 (av 165 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • april 27, 2019 kl. 21:36 #458593

      Snyggt! hur justerades höjden ?:D

        april 27, 2019 kl. 22:47 #458599

        Snyggt! hur justerades höjden ?:D

        Tack!
        Det gäller att flyga lågt å landa lagom hårt…
        Nä, det är det klassiska 1.5 varven i överkant på fjädrarna fram som är borta. Dom var väldigt rostiga där…
        Så får det va tillsvidare.

          april 28, 2019 kl. 07:40 #458601

          Klockrent stuk ?!

          Mvh

          Mathias

            april 28, 2019 kl. 20:49 #458615

            Tackar!
            Blev lite tvätt ikväll….

            IMG_20190428_194237

            IMG_20190428_194332

            IMG_20190428_194237

            IMG_20190428_194422

            Damsög också.

            IMG_20190428_193327

            Testar en annan ratt!

            IMG_20190428_193346

              april 28, 2019 kl. 22:31 #458625

              Sweet!??

              96 V4 1975 ”Bollen”

                april 30, 2019 kl. 16:53 #458701

                Nu tror jag det är komplett på emblemfronten!

                IMG_20190430_130341

                  april 30, 2019 kl. 19:05 #458705

                  Stiligt, bara o åk alltså. 🙂 Vad är planen?

                  Björn
                  Västerås
                  Garaget: www.garaget.org/Mr_SunBear
                  Instagram: www.instagram.com/mr_sunbears_garage
                  Projekttråd STCS http://forum.saabturboclub.com/showthread.php/148978-Mr_SunBear-s-Garage-Bilarna-och-projekten

                    april 30, 2019 kl. 22:19 #458715

                    Stiligt, bara o åk alltså. ? Vad är planen?

                    Ja…Jag vet inte riktigt. Antingen behåller jag och förfinar inom rimliga bruksgränser. Eller så får jag ett napp på min bytesannons….

                      maj 10, 2019 kl. 22:40 #458955

                      Bytesannonsen gav napp och bilen är nu mer bortbytt.
                      Mot vad får jag be att få återkomma om eftersom att själva bytet inte är gjort än.

                        maj 11, 2019 kl. 08:37 #458956

                        Bytesannonsen gav napp och bilen är nu mer bortbytt. Mot vad får jag be att få återkomma om eftersom att själva bytet inte är gjort än.

                        Spänningen är olidlig!?

                        96 V4 1975 ”Bollen”

                          maj 11, 2019 kl. 09:56 #458957

                          Bytesannonsen gav napp och bilen är nu mer bortbytt. Mot vad får jag be att få återkomma om eftersom att själva bytet inte är gjort än.

                          Spänningen är olidlig!?

                          Nja…
                          Har man koll på Bytesannonsen så vet man ju vad som var intressant och det blev ju ingen S…. ?

                            maj 11, 2019 kl. 14:21 #458962

                            Äsch! Väntan på BILDER menade jag!??

                            96 V4 1975 ”Bollen”

                              maj 18, 2019 kl. 21:22 #459183

                              Ja då är bytet genomfört och jag snor den nye ägarens bild från det att den anlänt hos honom och andra hjul m.m. monterats.

                              Resized_20190518_152201

                              Här med avslutar jag mitt projekt här och överlåter gärna den nye ägaren att fortsätta uppdatera här.

                                maj 20, 2019 kl. 08:56 #459226

                                Japp jag har tagot över taktpinnen på denna fina Saab!
                                Jag uppdaterade den igen med vita blinkers och 16 tums aerohjul när jag kom hem.
                                Nästa sak att fixa är innertaket som ör hängande.
                                Jag har fått tag på ett fräscht sådant som ska hämtas i veckan sen montera det i helgen.
                                Kul få dit det innan Festivalen i Trollhättan?
                                Tack för affären Andreas !

                                  maj 20, 2019 kl. 19:19 #459238

                                  Kul!
                                  Tack själv Chrille!

                                Visar 15 inlägg - 151 till 165 (av 165 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.