Projekt 900:S '91 SÅLD!
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Projekt 900:S '91 SÅLD!
- Detta ämne har 164 svar, 17 deltagare, och uppdaterades senast 2019-05-20 19:19 av
Andreas Hermansson.
-
FörfattareInlägg
-
april 27, 2019 kl. 22:47 #458599Snyggt! hur justerades höjden ?:D
Tack!
Det gäller att flyga lågt å landa lagom hårt…
Nä, det är det klassiska 1.5 varven i överkant på fjädrarna fram som är borta. Dom var väldigt rostiga där…
Så får det va tillsvidare.-
Det här svaret redigerades för 7 år, 2 månader sedan av
Andreas Hermansson.
april 28, 2019 kl. 20:49 #458615Tackar!
Blev lite tvätt ikväll….Damsög också.
Testar en annan ratt!
Attachments:
april 30, 2019 kl. 19:05 #458705Stiligt, bara o åk alltså. 🙂 Vad är planen?
Björn
Västerås
Garaget: www.garaget.org/Mr_SunBear
Instagram: www.instagram.com/mr_sunbears_garage
Projekttråd STCS http://forum.saabturboclub.com/showthread.php/148978-Mr_SunBear-s-Garage-Bilarna-och-projekten
april 30, 2019 kl. 22:19 #458715Stiligt, bara o åk alltså. ? Vad är planen?
Ja…Jag vet inte riktigt. Antingen behåller jag och förfinar inom rimliga bruksgränser. Eller så får jag ett napp på min bytesannons….
maj 10, 2019 kl. 22:40 #458955Bytesannonsen gav napp och bilen är nu mer bortbytt.
Mot vad får jag be att få återkomma om eftersom att själva bytet inte är gjort än.maj 11, 2019 kl. 08:37 #458956Bytesannonsen gav napp och bilen är nu mer bortbytt. Mot vad får jag be att få återkomma om eftersom att själva bytet inte är gjort än.
Spänningen är olidlig!?
96 V4 1975 ”Bollen”
maj 11, 2019 kl. 09:56 #458957Bytesannonsen gav napp och bilen är nu mer bortbytt. Mot vad får jag be att få återkomma om eftersom att själva bytet inte är gjort än.
Spänningen är olidlig!?
Nja…
Har man koll på Bytesannonsen så vet man ju vad som var intressant och det blev ju ingen S…. ?
maj 18, 2019 kl. 21:22 #459183Ja då är bytet genomfört och jag snor den nye ägarens bild från det att den anlänt hos honom och andra hjul m.m. monterats.
Här med avslutar jag mitt projekt här och överlåter gärna den nye ägaren att fortsätta uppdatera här.
Attachments:
maj 20, 2019 kl. 08:56 #459226Japp jag har tagot över taktpinnen på denna fina Saab!
Jag uppdaterade den igen med vita blinkers och 16 tums aerohjul när jag kom hem.
Nästa sak att fixa är innertaket som ör hängande.
Jag har fått tag på ett fräscht sådant som ska hämtas i veckan sen montera det i helgen.
Kul få dit det innan Festivalen i Trollhättan?
Tack för affären Andreas !
-
Det här svaret redigerades för 7 år, 2 månader sedan av
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.














