Saab 1964

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 1964

Detta ämne innehåller 47 svar, har 9 deltagare, och uppdaterades senast av 2019-04-18 20:23.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 48 totalt)
  • Författare

marcus berger
    Deltagare

Hittade en 64:a i fredags som jag köpte. Stått under en loge i 40 år så bara det blir snöfritt kan jag dra ut den. Hittade den 5 km hemifrån så frakten blir ju överkomlig iaf😂

Bilagor:

Janne Hagnell
    Moderator

Vi väntar med spänning!😙

96 V4 1975 ”Bollen”
    96 V4 1979 ”Sköldpaddan” (fast eg dotterns)

Morten S.
    Moderator

Spennende 🙂
    Legg gjerne ut bilder når du drar den ut fra låven.

Been a Saab owner since 1987.
    I have owned at least 30 Saabs, mainly older Saabs.
    Today I have:
    1960 93F
    1967 96 Monte Carlo 850
    1974 96 "rally car"
    2007 9-3 SC

BBursell
    Deltagare

Fränt! Tänk om man sprang på en sån nån gång..

saab v4-ever
    Deltagare

Är det en brun bil, coolt! 😉
    4 vxl? Spänningen stiger……. gödsla med bilder

marcus berger
    Deltagare

Bilder kommer när jag drar hem henne. Ja det sitter 4vxl och brun inredning.

Bilagor:

saab v4-ever
    Deltagare

Hur har det gått? Eller är det för mycket snö för att flytta den?
    Spännande! 🙂

marcus berger
    Deltagare

Kom mer snö nu så det blir bara att vänta👎 Var och kollade på en jäkligt fin 66:a igår som jag inte kunde hitta nå rost på och samma ägare sen tidigt 70-tal får se om vi kommer överens om nåt vettigt pris? Invändigt var den otroligt fin. Undrar vad man kan ge? Motor satt fast så klart.

Bilagor:

lsoderlund
    Deltagare

Är du inte intresserad av långnosen så får du gärna vidarebefordra kontakten till mig…

http://saab99tt.blogspot.se/

Saab 99, Saab 900 och förhoppningsvis snart en TT

saab v4-ever
    Deltagare

Misstänkte att du fått förhinder, förstår pirret i att få ta ut och hem den den bruna. Pris för en 66:a, bilder ,bilder. //H

marcus berger
    Deltagare

Hej, tanten hade tidigare blivit erbjuden 35 för den men hon tyckte det var lite för dåligt? Själv har jag svårt att avgöra var värdet ligger då mina bilar jag köpt alltid är mer eller mindre rostig med halvtaskiga inredningar, ja ni vet ju hur dom brukar se ut när man hittar dom..

marcus berger
    Deltagare

Tog dåligt med bilder men här kommer några, fågelskit och dammig när den stått på logen mycket länge

Bilagor:

sabbe
    Deltagare

Ser inte rolig ut.
    Har själv en 67:a TT med orginal skivbromsar som kan vara till salu.
    Tyvärr inte många som förstår att den är rätt unik.

Sabbe

marcus berger
    Deltagare

Krävs en större tvätt och en rejäl polering för att hon ska glänsa igen.

saab v4-ever
    Deltagare

Den olivgröna färgen är härlig. Om motorn sitter fast gör nog bromsarna också det. T.o.m. ”Håll Sverige rent”-dekalen är skitig! 🙂 Är den kvar i registret? Hur mår kromet? Det är rostfria kapslar fr.o.m. 66 har jag för mig.Skulle nog tippa på 20-25 ändå om den är rostfri och har fin klädsel.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 48 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng