Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / SAAB 900 T16 SS (sport sedan) 1988
Nej tyvärr, det står still.
Faktiskt så kan man ha för många saabar. Det är sanning det 🙂
Läst igenom tråden och kan bara säga att jag är grymt jäkla imponerad över vilket jobb du gjort med bilen! Tack för trevligt läsning! ??
Putte har du nån mall till adapterplattor du gjorde till stolarna ja ska snart montera 9000 stolar i min 87a 900a ..eller om du har måtten på dom det vore super snällt om du ville dela med dig av.. Har gjort adapterplattor förr men kommer inte ihåg några mått osv mvh niklas..
Sen tack för mycket intressant läsning i denna tråd om dina underbara 900or
Läst igenom tråden och kan bara säga att jag är grymt jäkla imponerad över vilket jobb du gjort med bilen! Tack för trevligt läsning! ??
Tack! Kul du gillar projektet 🙂.
Följer att din fina vita turbo med. Grymt fin.
Putte har du nån mall till adapterplattor du gjorde till stolarna ja ska snart montera 9000 stolar i min 87a 900a ..eller om du har måtten på dom det vore super snällt om du ville dela med dig av.. Har gjort adapterplattor förr men kommer inte ihåg några mått osv mvh niklas.. Sen tack för mycket intressant läsning i denna tråd om dina underbara 900or
Tja! Kul du följer tråden och gillar den 🙂 jag ska kika,kan ha en kladdlapp gjord på fästena, om du inte redan fixat det.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem