Saab 900i -85 E85 Edition

Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab 900i -85 E85 Edition

Visar 2 inlägg - 61 till 62 (av 62 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • september 11, 2012 kl. 15:45 #192829

      Då var sagan slut för denna bilen i min ägo efter att bränslesystemet beslutat för att lägga av och vägra fungera trots ”byte av allt” hos morsole. Att ”plöja ner” pengar var inget alternativ så fast kaross, bromsar mm fått sig en överhalning i sommar så var det dags att gå vidare.

      Ny OG900 införskaffad, en 900i -89 16v som naturligtvis just nu står hos morsole för konvertering till E85 samt översyn inför besiktningen. Men mer om det i en annan tråd när andan faller på.

        september 14, 2012 kl. 20:34 #192860

        Nu när du fått nya bilen får du allt berätta lite mera…

        Bor i Sjöbo, bra på gamla bromsar bl a!

      Visar 2 inlägg - 61 till 62 (av 62 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.