Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab 900i -85 E85 Edition
Då var sagan slut för denna bilen i min ägo efter att bränslesystemet beslutat för att lägga av och vägra fungera trots ”byte av allt” hos morsole. Att ”plöja ner” pengar var inget alternativ så fast kaross, bromsar mm fått sig en överhalning i sommar så var det dags att gå vidare.
Ny OG900 införskaffad, en 900i -89 16v som naturligtvis just nu står hos morsole för konvertering till E85 samt översyn inför besiktningen. Men mer om det i en annan tråd när andan faller på.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem