Saab 93b (nybörjarrenovering)
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab 93b (nybörjarrenovering)
- Detta ämne har 416 svar, 30 deltagare, och uppdaterades senast 2026-06-28 07:37 av
Morten S..
-
FörfattareInlägg
-
Jodå så att, jag pysslar vidare. Snart så ska jag nog hämta hem reservdelsbilen också som var efter ytterligare en okulärbesiktning i mycket sämre skick än jag kom ihåg. Har varit inne i en period där jag funderat på om jag verkligen kommer lyckas ro detta i land. Men jag kör på så får vi se 🙂



april 2, 2015 kl. 21:31 #202958@Lilln wrote:
@Andreas Hermansson wrote:
Den gör du en ball custom av!
:wrenchHaha! Nja den är rätt slut den där bilen tyvärr.
Åjo, jag vet allt hur det brukar bli: Man slår fler och noggrannare lovar runt ”vraket” och får vilda bilder i huvudet medan man muttrar ”jamen, SÅ dålig är den ju inte..!” :duck
96 V4 1975 ”Bollen”
april 3, 2015 kl. 07:58 #202969Man börjar alltså i ett hörn utan att skapa sig ett helhetsintryck. På så vis måste ju riktiga vrak räddas eller hur! :ID
@Lilln wrote:
@Janne Hagnell wrote:
Såna mess får man gärna! :CE
Ja verkligen! Frugan är dock inte lika nöjd..
Hej Lilln
1. När jag på natten kl 03:00 kom hem med nyinköpta Hupen hjälpte min lagvigda mig med att lossa av den från trailern.
2. Några veckor senare, när bilen var besiktad och körklar kom jag en eftermiddag hem från jobbet och möttes av en av min
hustru nyvaxad Hup. Hur många har en så´n fru? :APPelle i Härnösand
Pelle i Härnösand
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.






