saab 96 1966! Bus bil

Forum Övrigt Projekt / Min bil saab 96 1966! Bus bil

• Detta ämne har 199 svar, 28 deltagare, och uppdaterades senast 2015-10-10 12:24 av .
Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 200 totalt)
  • Författare
    Lollo
    Deltagare

:AP :wrench

2t-larsson
    Deltagare

Per-Erik
    Deltagare

Snyyyyygt! Himla vad blir avis, jag vill också ha min lackad 🙂 kul att se när det rör på sig så, keep it up, nu vill vi ha monteringsbilder!!!

saab putte
    Deltagare

Läckert Rickard.

Kommer nog å kikar sen 🙂 ser riktigt bra ut

Faktiskt så kan man ha för många saabar. Det är sanning det 🙂

2t-larsson
    Deltagare

Ja då var karossen äntligen lackad! :DR De lösa delarna ska jag försöka fixa nästa helg….Lite bilder då!!

Dicst
    Deltagare

Blir allt lite för fin att åka på isen med den där, du får skaffa ett objekt till att busköra med… 😆

2t-larsson
    Deltagare

@Dicst wrote:

Blir allt lite för fin att åka på isen med den där, du får skaffa ett objekt till att busköra med… 😆

Tycker du det??.. :duck kan ju va gott att ha en busbil som är genomgången till grunden så man vet vad man har så att säga. :AP

Jag håller med om att det blir en väldigt fin busbil. Ser väldigt bra ut! :AP

2t-larsson
    Deltagare

rally
    Deltagare

Om du ska köra på sommaren så kan du köpa en 71graders termostat till Dodge Dart med stora 225cui sexan. Passar perfekt.

/Fredrik

2t-larsson
    Deltagare

@Rally wrote:

Om du ska köra på sommaren så kan du köpa en 71graders termostat till Dodge Dart med stora 225cui sexan. Passar perfekt.

/Fredrik

Tack för tipset! Vart får man tag på en sådan?

/Rickard 😀

rally
    Deltagare

På alla reservdelsfirmor som säljer delar till amerikanska bilar.
    Många är återförsäljare för Hansen racing. Jag betalade 50Sek sist jag köpte en.

/Fredrik

Lollo
    Deltagare

Kan ha ngn ny ja mä.

2t-larsson
    Deltagare

2t-larsson
    Deltagare

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 200 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng