Spikning Og900
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Spikning Og900
- Detta ämne har 127 svar, 13 deltagare, och uppdaterades senast 2011-08-15 12:03 av
longjohn61.
-
FörfattareInlägg
-
juli 8, 2011 kl. 04:44 #185963
@Obias wrote:
Okej skulle va guld:) vad är Ih systemet?
Mvh
Det är bosch i ditt fall lh 2.2 senare 900 turbo fick lucas(1990) Jag tar med boken till jobbet och kopierar dom sidor som är nåt att ha för dig
sen får du väl bestämma om du hämtar dom eller om det blir posten (inte så långt att hämta 😆 ) ge inte upp än 😉Mvh NIsse
juli 8, 2011 kl. 04:49 #185965Speedparts har nog dom har en här hemma var rätt så billigt slang kan väl köpa på nån mack 😉
Mvh Nisse
@longjohn61 wrote:
Speedparts har nog dom har en här hemma var rätt så billigt slang kan väl köpa på nån mack 😉
Mvh Nisse
Okej, dom är väl med givare, hur kopplar man in den på railen?
Mvh
juli 8, 2011 kl. 16:27 #185987Nej ingen givare denna köpte jag http://shop.speedparts.se/sv/prod/universal/bransle/bransletrycksregulator/341220.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
och så kan man få den i fuel rail med lite pill 😉 kan se vad jag har hemma 😉Mvh Nisse
@longjohn61 wrote:
Nej ingen givare denna köpte jag http://shop.speedparts.se/sv/prod/universal/bransle/bransletrycksregulator/341220.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
och så kan man få den i fuel rail med lite pill 😉 kan se vad jag har hemma 😉Mvh Nisse
Okej men hur ska man se den när man kör?
Kan man dra slang till rutan eller nått?Mvh
juli 8, 2011 kl. 17:19 #185970Ja eller så tar man bort motorhuven då blir det lite enklare med slang 😉
Ska kolla vad jag har så kan du låna det om du villMvh Nisse
@longjohn61 wrote:
Ja eller så tar man bort motorhuven då blir det lite enklare med slang 😉
Ska kolla vad jag har så kan du låna det om du villMvh Nisse
Okej, skulle vara skit grymt 🙂
Mvh
Nisse jag fick låna en btr med mätare i. Och det går väl att kolla med?
Den tappa inget tryck alla fall,Och han spika inte mycket heller när jag körde med den btr och öppen motorhuv.
Har ju ioförsig bytt btr mot andra förut. Men nu gick den bra, tog bara en snabb sväng. Får ta en längre senare 🙂
Mvh
juli 10, 2011 kl. 16:02 #185085@Obias wrote:
Nisse jag fick låna en btr med mätare i. Och det går väl att kolla med?
Den tappa inget tryck alla fall,Och han spika inte mycket heller när jag körde med den btr och öppen motorhuv.
Har ju ioförsig bytt btr mot andra förut. Men nu gick den bra, tog bara en snabb sväng. Får ta en längre senare 🙂
Mvh
ja jamen det funkar lika bra 😀 hör av dig bara, tycker ändå det är nåt märkligt eftersom din co vandrar där misstänkte jag lmm
eller kabelbrott 😉Mvh NIsse
@longjohn61 wrote:
Japp ska kopiera det idag 😉 hämtar du dom ❓
Mvh Nisse
Okej, ja det kan jag, vart ska jag? 🙂
Mvh
juli 12, 2011 kl. 19:30 #184063Jag ska kolla om jag kan fixa det åt dig i så fall kan du se på det när du kommer hit 😀
Mvh Nisse
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.