STCS träff 10/4 2011 // Eftersnack och Bilder

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / STCS träff 10/4 2011 // Eftersnack och Bilder

Visar 9 inlägg - 106 till 114 (av 114 totalt)
  • Författare

Det var supertrevligt att vara med och träffa er här på forumet på riktigt, ni är ett gott gäng. Tack för gott kaffe och bulle Beos, det satt fint. Nu sitter jag på tåget mot jobb igen, kan säga att det svider rätt bra i ansiktet 😉

april 11, 2011 kl. 06:39 #183544

@Pershav wrote:

kan säga att det svider rätt bra i ansiktet 😉

😆 Ja,jag börjar undra om inte solcreme skall med på komma ihåg listan framöver till knutan 😆

april 11, 2011 kl. 06:42 #183545

Haha ja samma här. En representant från IOGT-NTO kom fram till mig och sa ”ser du vad alkoholen gjort med din hud” 😀

april 11, 2011 kl. 08:27 #183552

Hej hemma igen efter en kanon träff 😀 Kunde nog inte vara bättre trevligt folk och fina saabar vad mer
            kan en människa önska sig 😎

Mvh Nisse

april 11, 2011 kl. 15:33 #183565

Såg ut att ha varit en trevlig träff 😀 , mötte två vita og 900:or på E6:an söder om Halmstad , 1st 2- dörrars med båge i o en 4-dörrars vid 15- tiden på väg norrut , misstänker att dom kom från träffen 😎

april 11, 2011 kl. 16:02 #183566

det var riktigt jävla trevligt! är nog inte ensam av att ha blivit lite kär i Gubbräcern, satan i gatan vad den går o låter 😀

april 16, 2011 kl. 14:56 #183744

@M.broberg wrote:

det var riktigt jävla trevligt! är nog inte ensam av att ha blivit lite kär i Gubbräcern, satan i gatan vad den går o låter 😀

Kul att du tycker så Broberg! Tack!! 🙂
                  Nu har jag uppdaterat min projektråd och där finns en film som visar ett par varv runt knutan i Gubbräsern, mest ”action” lite längre in i filmen då jag flyttat fram bromspunkten lite för mycket på rakan samt lite roliga omkörningar på de sista varven. Det är kul att åka ifrån Turbobilar! Bilen framför på första varven är Maptuns, hoppas att de inte åker för fullt för jag tyckte jag hängde på rätt bra…

http://900klubben.se/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=83&start=50

Mvh Henric

april 16, 2011 kl. 15:16 #183745

Hej.
                    Som vanligt mycket trevligt på Knutstorp med många härliga bilar. Tyckte dock det var lite mindre än vanligt? Själv var det faktiskt första gången jag körde bankörning med min bil, och jag kan säga, att det lämnar en del att önska för att bilen skall bete sig som jag vill. Får ta en funderare på vad som skall göras med bilen. Brukar fota en del men i år blev det väldigt sparsamt med detta tyvärr. Dock fastnade nog två av herrarna här på forumet så jag slänger upp bilderna här:

Bilderna finns i större format om dess ägare vill ha det

Tack Pershav för att du lyckats få med min bil på bild när det kränger som mest 😉 .

Mvh Martin

Stolt ägare till 1360 kilo kärlek.

april 18, 2011 kl. 21:29 #183811

@Bovy wrote:

Dock fastnade nog två av herrarna här på forumet så jag slänger upp bilderna här:

Mvh Martin

No shit –
                      här gick det inte och smyga fram :mrgreen:

Visar 9 inlägg - 106 till 114 (av 114 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.