STCS träff 10/4 2011 // Eftersnack och Bilder

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter STCS träff 10/4 2011 // Eftersnack och Bilder

Detta ämne innehåller 113 svar, har 18 deltagare, och uppdaterades senast av 2011-04-18 21:29.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 114 totalt)
  • Författare

Beeos
    Deltagare

Vilka ska dit?
    Jag ska boka in semester och ställa mig i kö redan nu 😎

plankan
    Deltagare

@beeos wrote:

Vilka ska dit?

Jag och Luvan kommer givetvis 😆
    (Måste bara hinna med handla hjälm denna gången) 🙄

anderslindh
    Deltagare

Ja det ska bli skoj! Får se hur mycket man hinner få ner i bilen till dess 🙂

longjohn61
    Deltagare

Kommer ner med vinterbilen ingen bankörning men sak bli kul att träffa er 😀

Mvh Nisse

plankan
    Deltagare

@longjohn61 wrote:

Mvh Nisse

😛 Men vad trevligt 😛
    Du har jo också en fika innestående här 😉

turbocab
    Deltagare

Räknar med att komma ner också, men kanske vi ordnar nån samåkning från Götet, fler som skall ner. Jag hade ju tänkt köra med min röda litegrand, men det är mkt tveksamt om den är klar då. (Servo + 8ans + ny koppling + småfix).

Beeos
    Deltagare

@turbocab wrote:

Räknar med att komma ner också, men kanske vi ordnar nån samåkning från Götet, fler som skall ner. Jag hade ju tänkt köra med min röda litegrand, men det är mkt tveksamt om den är klar då. (Servo + 8ans + ny koppling + småfix).

Det löser du Martin. Nu har du ju ett datum att jobba efter.

anderslindh
    Deltagare

@plankan wrote:

@longjohn61 wrote:

Mvh Nisse

😛 Men vad trevligt 😛
    Du har jo också en fika innestående här 😉

haha här väntar också en fika 😀

t16s
    Deltagare

självklart redan bokat, bättre vårkänsla får man leta efter 😎 , ska bli roligt att ratta lite og900 på bana…

turbocab
    Deltagare

Gött, jag får köra samtidigt då! När såg man två hyfsat original TurboS jaga efter varandra på Knutan senast? 😛

mattem
    Deltagare

Kan vara intressant. Måste man vara medlem i stcs eller finns det någon kostnad/hinder för att komma in som åskådare?

Kan tänka mig att familjen är sugna på att hänga med om det är bra väder den dagen.

Beeos
    Deltagare

@mattem wrote:

Kan vara intressant. Måste man vara medlem i stcs eller finns det någon kostnad/hinder för att komma in som åskådare?

Kan tänka mig att familjen är sugna på att hänga med om det är bra väder den dagen.

Du får gärna ta med dig familjen och gå in på banan och titta. Men som medlem får man ta med sig sin Saab in och parkera vid banan.
    Annars är 300kr inget, du får ju vara med på alla träffar och en fin rabatt på Speedparts 🙂

plankan
    Deltagare

@beeos wrote:

@mattem wrote:

Men som medlem får man ta med sig sin Saab in och parkera vid banan.

Som medlem får man även ta med familjen på ”familjekörning” på banan också 😆

t16s
    Deltagare

@turbocab wrote:

Gött, jag får köra samtidigt då! När såg man två hyfsat original TurboS jaga efter varandra på Knutan senast? 😛

Inte för ofta skulle jag vilja säga 😛 —-Ready get set…and away we GO

torbo
    Deltagare

😎

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 114 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng