STCS träff 10/4 2011 // Eftersnack och Bilder

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / STCS träff 10/4 2011 // Eftersnack och Bilder

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / STCS träff 10/4 2011 // Eftersnack och Bilder

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 114 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • februari 10, 2011 at 21:36 #25139

      Vilka ska dit?
      Jag ska boka in semester och ställa mig i kö redan nu 😎

        februari 10, 2011 at 22:07 #181816

        @Beeos wrote:

        Vilka ska dit?

        Jag och Luvan kommer givetvis 😆
        (Måste bara hinna med handla hjälm denna gången) 🙄

          februari 10, 2011 at 22:10 #181817

          Ja det ska bli skoj! Får se hur mycket man hinner få ner i bilen till dess 🙂

            februari 10, 2011 at 22:29 #181818

            Kommer ner med vinterbilen ingen bankörning men sak bli kul att träffa er 😀

            Mvh Nisse

              februari 11, 2011 at 05:50 #181821

              @longjohn61 wrote:

              Kommer ner med vinterbilen ingen bankörning men sak bli kul att träffa er 😀

              Mvh Nisse

              😛 Men vad trevligt 😛
              Du har jo också en fika innestående här 😉

                februari 11, 2011 at 07:36 #181824

                Räknar med att komma ner också, men kanske vi ordnar nån samåkning från Götet, fler som skall ner. Jag hade ju tänkt köra med min röda litegrand, men det är mkt tveksamt om den är klar då. (Servo + 8ans + ny koppling + småfix).

                  februari 11, 2011 at 07:45 #181825

                  @Turbocab wrote:

                  Räknar med att komma ner också, men kanske vi ordnar nån samåkning från Götet, fler som skall ner. Jag hade ju tänkt köra med min röda litegrand, men det är mkt tveksamt om den är klar då. (Servo + 8ans + ny koppling + småfix).

                  Det löser du Martin. Nu har du ju ett datum att jobba efter.

                    februari 11, 2011 at 09:02 #181831

                    @plankan wrote:

                    @longjohn61 wrote:

                    Kommer ner med vinterbilen ingen bankörning men sak bli kul att träffa er 😀

                    Mvh Nisse

                    😛 Men vad trevligt 😛
                    Du har jo också en fika innestående här 😉

                    haha här väntar också en fika 😀

                      februari 11, 2011 at 18:03 #181844

                      självklart redan bokat, bättre vårkänsla får man leta efter 😎 , ska bli roligt att ratta lite og900 på bana…

                        februari 11, 2011 at 20:47 #181852

                        Gött, jag får köra samtidigt då! När såg man två hyfsat original TurboS jaga efter varandra på Knutan senast? 😛

                          februari 11, 2011 at 21:11 #181854

                          Kan vara intressant. Måste man vara medlem i stcs eller finns det någon kostnad/hinder för att komma in som åskådare?

                          Kan tänka mig att familjen är sugna på att hänga med om det är bra väder den dagen.

                            februari 11, 2011 at 21:17 #181856

                            @mattem wrote:

                            Kan vara intressant. Måste man vara medlem i stcs eller finns det någon kostnad/hinder för att komma in som åskådare?

                            Kan tänka mig att familjen är sugna på att hänga med om det är bra väder den dagen.

                            Du får gärna ta med dig familjen och gå in på banan och titta. Men som medlem får man ta med sig sin Saab in och parkera vid banan.
                            Annars är 300kr inget, du får ju vara med på alla träffar och en fin rabatt på Speedparts 🙂

                              februari 11, 2011 at 21:27 #181857

                              @Beeos wrote:

                              @mattem wrote:

                              Kan vara intressant. Måste man vara medlem i stcs eller finns det någon kostnad/hinder för att komma in som åskådare?

                              Kan tänka mig att familjen är sugna på att hänga med om det är bra väder den dagen.

                              Men som medlem får man ta med sig sin Saab in och parkera vid banan.

                              Som medlem får man även ta med familjen på “familjekörning” på banan också 😆

                                februari 12, 2011 at 08:51 #181859

                                @Turbocab wrote:

                                Gött, jag får köra samtidigt då! När såg man två hyfsat original TurboS jaga efter varandra på Knutan senast? 😛

                                Inte för ofta skulle jag vilja säga 😛 —-Ready get set…and away we GO

                                  februari 12, 2011 at 21:23 #181885

                                  😎

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 114 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.