STCS träff 10/4 2011 // Eftersnack och Bilder

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / STCS träff 10/4 2011 // Eftersnack och Bilder

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / STCS träff 10/4 2011 // Eftersnack och Bilder

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 114 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • februari 12, 2011 at 22:29 #181890

      Kan någon länka/Tipsa om prisvärda hjälmar för Bankörning? Förstår att Knutan kräver detta även på Familjekörningen. Kan ju vara bra att ha ifall jag bestämmer mig för att skrota lådan på TurboSen på Knutan sen också, på den riktiga Bankörningen. 😳

        februari 12, 2011 at 22:40 #181891

        @Turbocab wrote:

        Kan någon länka/Tipsa om prisvärda hjälmar för Bankörning? Förstår att Knutan kräver detta även på Familjekörningen. Kan ju vara bra att ha ifall jag bestämmer mig för att skrota lådan på TurboSen på Knutan sen också, på den riktiga Bankörningen. 😳

        http://www.jula.se/jethjalm-mattsvart-130452″ onclick=”window.open(this.href);return false;
        den ska tydigen duga

        nackkrage är rekomenderat av många med, en liten intevestering som kan hjälpa.

          februari 13, 2011 at 19:41 #181941

          Woho ❗

          Ska bli riktigt kul, bara att jobba vidare och förhoppningsvis hinner man putsa iaf lite på cabben innan det är dags. Något aeropaket lär man dock inte hinna få på men det blir ju trevligt ändå.

          Skulle vi med og köra en egen uppslutning lite innan den klassiska uppsamlingen på Statoil Lund södra ❓

            februari 13, 2011 at 19:44 #181942

            Annars ses vi på Lund Nova. Stor bra upp samling där 🙂

              februari 14, 2011 at 19:35 #181978

              Ok, tack för hjälmtipset där, den duger säkert fint! Har ju en Jula på väg hem från jobbet varje dag.

                februari 15, 2011 at 14:22 #182010

                Vi kan köra på Lund Nova, om andra og tokar är med på det också, tiden går snabbt och snart är det dags 🙂

                  februari 15, 2011 at 14:41 #182012

                  @Pershav wrote:

                  Vi kan köra på Lund Nova, om andra og tokar är med på det också, tiden går snabbt och snart är det dags 🙂

                  Vi får tjata på folk! Nova är perfekt. Sedan raka rör där ifrån till Knutan.

                    februari 16, 2011 at 10:20 #182043

                    Nova lund…hm..

                    Hur många kommer dit? Blir några extra mil för mig om jag ska dra mig dit ner först..
                    Om det blir många där, så kommer jag. Trevligt med og900 karavan. 😎

                      februari 16, 2011 at 12:14 #182047

                      @Torbo wrote:

                      Nova lund…hm..

                      Hur många kommer dit? Blir några extra mil för mig om jag ska dra mig dit ner först..
                      Om det blir många där, så kommer jag. Trevligt med og900 karavan. 😎

                      Tror det blir en hel del 🙂

                      Jag, Beeos, Schwartz + kompis(eller hur…?), Pershav, JoH900? (som förra året), Dresen? (som förra året), Plankan om han känner för en tur och retur för att vara med i en fin karavan 🙂

                        februari 16, 2011 at 13:38 #182048

                        Ni skåningar börjar påminna mig om kineserna, fast dom är nog färre 😆

                          februari 16, 2011 at 17:47 #182050

                          hade gärna kommit ner om nova med om det inte varit en liten omväg, brukar vara ett gäng som samlas i Höör innan(dock blandat saabar) där tänkte jag nog sluta upp!! Men å andra sidan blir vi ett gäng og900 så är det ju klart 😀

                          får nog ta en funderare på det :mrgreen:

                            februari 16, 2011 at 17:51 #182051

                            Ingen som kommer från andra hållet (norrifrån 😀 ) skulle va kul o inte åka ensam hela vagen 😉

                            Mvh Nisse

                              februari 16, 2011 at 18:09 #182052

                              @andreaz_82 wrote:

                              hade gärna kommit ner om nova med om det inte varit en liten omväg, brukar vara ett gäng som samlas i Höör innan(dock blandat saabar) där tänkte jag nog sluta upp!! Men å andra sidan blir vi ett gäng og900 så är det ju klart 😀

                              får nog ta en funderare på det :mrgreen:

                              Förra året var vi ett gött og900 gäng. Vad var vi, 6-7 bilar?

                              EDIT: 5 på bilden DOH!!

                                februari 16, 2011 at 18:41 #182056

                                @Beeos wrote:

                                @andreaz_82 wrote:

                                hade gärna kommit ner om nova med om det inte varit en liten omväg, brukar vara ett gäng som samlas i Höör innan(dock blandat saabar) där tänkte jag nog sluta upp!! Men å andra sidan blir vi ett gäng og900 så är det ju klart 😀

                                får nog ta en funderare på det :mrgreen:

                                Förra året var vi ett gött og900 gäng. Vad var vi, 6-7 bilar?

                                EDIT: 5 på bilden DOH!!

                                När jag ser denna bilden blir jag så jäkla sugen på att få på aeropaket innan knutan, attans att de alltid ska va så mycket på jobb 🙁

                                Klart vi med og ska hålla ihop, jag tycker absolut även att vi ska komma igång med lite små träffar i vår/sommar också, vet att saab skånia (saabklubbens skånesektion) har lite träffar som nog kan vara intressanta att sammköra till, aldrig varit på någon sådan men våra og900 börjar ju blir i rätt ålder 😉

                                  februari 16, 2011 at 18:46 #182057

                                  Det blir precis så mycket träffar du vill Pershav. 🙂

                                Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 114 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.