STCS träff 10/4 2011 // Eftersnack och Bilder

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / STCS träff 10/4 2011 // Eftersnack och Bilder

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / STCS träff 10/4 2011 // Eftersnack och Bilder

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 114 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • april 10, 2011 at 04:34 #183507

      Då var man redo och taggad –
      skall bara ut och puttsa framrutan,glömde det i går 😆

      Avgång om typ 50 min 😎

        april 10, 2011 at 07:18 #183510

        Hoppas ni får en underbar dag i solen på Knutan. Själv ska jag byta däck på tjejens Fård och åka med familjen till Hornborgasjön och titta på gamla djävla fåglar som är pilska och sprätter runt för varandra, ivrigt påhejade av ca 15.000 andra svenska familjer vars mödrar också plötsligt utvecklat ett starkt fågel-intresse och diktatoriskt bestämt att hit måste vi åka just idag. Jahapp. Mao suger livet rätt hårt just denna dan. 🙁 Syns på Kullen istället.

          april 10, 2011 at 11:09 #183516

          @Turbocab wrote:

          Hoppas ni får en underbar dag i solen på Knutan. Själv ska jag byta däck på tjejens Fård och åka med familjen till Hornborgasjön och titta på gamla djävla fåglar som är pilska och sprätter runt för varandra, ivrigt påhejade av ca 15.000 andra svenska familjer vars mödrar också plötsligt utvecklat ett starkt fågel-intresse och diktatoriskt bestämt att hit måste vi åka just idag. Jahapp. Mao suger livet rätt hårt just denna dan. 🙁 Syns på Kullen istället.

          Känner ungefär samma som du. Allting ordnat och färdigt för avfärd. Sedan skiter det sig. 😥
          Vi får ta igen det på nästa träff!

            april 10, 2011 at 15:43 #183518

            Det var en mycket bra träff
            med mycket bra uppmötande med allt blandat från 2 takt till 4-5st nya 9-5

            Kanonfint väder i sedvanliga “knutanstil” 😆
            M A O en mycket givande dag

              april 10, 2011 at 16:37 #183523

              @plankan wrote:

              Det var en mycket bra träff
              med mycket bra uppmötande med allt blandat från 2 takt till 4-5st nya 9-5

              Kanonfint väder i sedvanliga “knutanstil” 😆
              M A O en mycket givande dag

              Håller med! Även om jag va där utan bil. Luvan verka gå väldigt fint Jasper, gick någ åt lite gummi va? 😉

              Anar nästan en liten känsla av att ansiktet fått lite färg idag 😛

              Men jag har nog ALRDIG saknat min bil så mycket som idag 😥

                april 10, 2011 at 16:50 #183526

                @Peter wrote:

                @plankan wrote:

                Det var en mycket bra träff
                med mycket bra uppmötande med allt blandat från 2 takt till 4-5st nya 9-5

                Kanonfint väder i sedvanliga “knutanstil” 😆
                M A O en mycket givande dag

                Håller med! Även om jag va där utan bil. Luvan verka gå väldigt fint Jasper, gick någ åt lite gummi va? 😉

                Anar nästan en liten känsla av att ansiktet fått lite färg idag 😛

                Men jag har nog ALRDIG saknat min bil så mycket som idag 😥

                Färg fick vi nog alla, mest asfalten som blev svart dock.
                Du får komma igen Peter! Bara till att börja skruva.

                  april 10, 2011 at 16:58 #183528

                  Ja det var en fantastisk dag för bankörning 😀 Bra uppslutning av trevligt folk som körde topp 😀 Längtar redan nu till nästa knutan! 😀
                  Peter – ser fram emot att se din bil banredo och sprätta gummi 😀

                    april 10, 2011 at 17:11 #183529

                    Bidrar med två bilder, inte mina. Men ack så vacka 🙂

                      april 10, 2011 at 19:02 #183531

                      @Peter wrote:

                      Håller med! Även om jag va där utan bil. Luvan verka gå väldigt fint Jasper, gick någ åt lite gummi va? 😉

                      😀 Jo tack,hon går helt oki,har endast chip och steg 2 APC box kvar nu.
                      Inte så farligt med gummit – verkar vara ett par hockypuckar jag fick på till framdäck senast 😆

                      @Peter wrote:

                      Anar nästan en liten känsla av att ansiktet fått lite färg idag 😛

                      Jo tack……..
                      nacken svider som bara den,och dottern har blivet helt röd i ansiktet :mrgreen:

                      @Peter wrote:

                      Men jag har nog ALRDIG saknat min bil så mycket som idag 😥

                      Jo,jag hade sett fram emot en redig OG 900 in action 🙄

                        april 10, 2011 at 19:07 #183532

                        Here we go, säg till om det är något regnummer som ni vill ha bort 😛

                        Underbar dag!

                        Skapde ett album, blev lite bilder 🙄
                        http://s10.photobucket.com/albums/a106/Pershav/Knutstorp2011/” onclick=”window.open(this.href);return false;

                          april 10, 2011 at 19:23 #183533

                          Mycket snygga bilder där! När man laddar hem blir de dock ungefär lika utdragna som deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettaaaaa. haha 🙂

                            april 10, 2011 at 19:29 #183534

                            Blev en riktigt trevlig dag 😀 med mycket körning 😈 så hornen växte väl någon gång 😆

                              april 10, 2011 at 19:37 #183535

                              Ja, kanonträff idag, sjukt välbesökt! 12.800 räknades det till imorse. Tranor alltså….. 😥

                              Ser ut som ni hade en fin dag, wish I was there…. Bensinpengarna sparade jag ju inte heller, är några mil till Skara och Hornborgasjön också.

                                april 10, 2011 at 19:41 #183536

                                @Pershav wrote:

                                Skapde ett album, blev lite bilder 🙄
                                http://s10.photobucket.com/albums/a106/Pershav/Knutstorp2011/” onclick=”window.open(this.href);return false;

                                Massa bra bilder. Fram för allt på min, det gillar vi 🙂
                                Kul du ville åka med

                                  april 11, 2011 at 05:36 #183541

                                  @Pershav wrote:

                                  Underbar dag!
                                  Skapde ett album, blev lite bilder 🙄

                                  Ja det blev ett fint “lite” album det 😆

                                Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 114 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.