STCS träff 10/4 2011 // Eftersnack och Bilder
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / STCS träff 10/4 2011 // Eftersnack och Bilder
- Detta ämne har 113 svar, 18 deltagare, och uppdaterades senast 2011-04-18 21:29 av
Blocked.
-
FörfattareInlägg
-
@longjohn61 wrote:
Ingen som kommer från andra hållet (norrifrån 😀 ) skulle va kul o inte åka ensam hela vagen 😉
Mvh Nisse
Jag kör ”norrifrån” .. Växjö 😛
@longjohn61 wrote:
Ingen som kommer från andra hållet (norrifrån 😀 ) skulle va kul o inte åka ensam hela vagen 😉
Mvh Nisse
Vi är ju ett gäng som åker norrifrån (Linköping), däremot åker vi nog ner redan på fredag eller lördag, att åka till skåne är ju som att åka utomlands… Gäller att passa på! 😀
februari 17, 2011 kl. 08:44 #182082Åker gärna med från linköping ge mig bara plats och tid 😎
Mvh Nisse
@longjohn61 wrote:
Åker gärna med från linköping ge mig bara plats och tid 😎
Mvh Nisse
Absolut! Vi har inte bestämt riktigt än, När jag vet vad linköpingsmaffian planerat så hör jag av mig! 😉
februari 18, 2011 kl. 18:12 #182175Kanske åker redan lördag och får leta efter en plats att knoppa 😉
Har lite drygt 50 mil att köra blir lite mycket på en dag 🙂Mvh Nisse
februari 21, 2011 kl. 21:03 #182301Tja lund nova är det det samma som nova lund antar det googlade på det, ska ju åka ner och sen övernatta nån stans vore ju tråkigt att köra ensam sen då 😀
Så om nån av er har adressen dit så ansluter jag mig där med 😉 Nån tips för sovplats i närheten där ❓Mvh Nisse
februari 22, 2011 kl. 17:14 #182322@longjohn61 wrote:
Tja lund nova är det det samma som nova lund antar det googlade på det, ska ju åka ner och sen övernatta nån stans vore ju tråkigt att köra ensam sen då 😀
Så om nån av er har adressen dit så ansluter jag mig där med 😉 Nån tips för sovplats i närheten där ❓Mvh Nisse
Företagsvägen 10 i Lund ligger handelscentrat Nova. Vid den tiden lär vi nog vara ensamma om att stå på den stora parkeringen så det lär inte vara svårt för dig att hitta. Bra, billigt och lite kul övernattningsställe är:
http://www.svenskaturistforeningen.se/upptack/Omraden/Skane/Vandrarhem/STF-Vandrarhem-Lund/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Vi ses 😛
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.