STCS träff 10/4 2011 // Eftersnack och Bilder

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / STCS träff 10/4 2011 // Eftersnack och Bilder

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 114 totalt)
  • Författare

tror inte jag är ensam om att vilja ha en träff liknande den på.. ja den där vackra kullen med bokskog och ljungbyhed i sommras.

februari 16, 2011 kl. 19:37 #182063

är träff i karlskrona den 14:de Maj genom svenska saabklubben, står med på deras hemsida!!
        Jag ska dit med bla Viggenuffe från STCS mm

Om det e någon som e sugen vill säga :mrgreen:

februari 16, 2011 kl. 22:48 #182071

@longjohn61 wrote:

Ingen som kommer från andra hållet (norrifrån 😀 ) skulle va kul o inte åka ensam hela vagen 😉

Mvh Nisse

Jag kör ”norrifrån” .. Växjö 😛

februari 17, 2011 kl. 05:53 #182079

@longjohn61 wrote:

Ingen som kommer från andra hållet (norrifrån 😀 ) skulle va kul o inte åka ensam hela vagen 😉

Mvh Nisse

Vi är ju ett gäng som åker norrifrån (Linköping), däremot åker vi nog ner redan på fredag eller lördag, att åka till skåne är ju som att åka utomlands… Gäller att passa på! 😀

februari 17, 2011 kl. 08:44 #182082

Åker gärna med från linköping ge mig bara plats och tid 😎

Mvh Nisse

februari 17, 2011 kl. 14:51 #182093

@longjohn61 wrote:

Åker gärna med från linköping ge mig bara plats och tid 😎

Mvh Nisse

Absolut! Vi har inte bestämt riktigt än, När jag vet vad linköpingsmaffian planerat så hör jag av mig! 😉

februari 18, 2011 kl. 18:12 #182175

Kanske åker redan lördag och får leta efter en plats att knoppa 😉
                  Har lite drygt 50 mil att köra blir lite mycket på en dag 🙂

Mvh Nisse

februari 20, 2011 kl. 20:58 #182262

Kanske lite tidigt att bestämma, men tiden har en tendens att gå fort. 😀

När ska folk träffas där då, klockan..? 🙄

februari 20, 2011 kl. 21:05 #182263

@Torbo wrote:

Kanske lite tidigt att bestämma, men tiden har en tendens att gå fort. 😀

När ska folk träffas där då, klockan..? 🙄

Jag tror 7 tiden på Nova.
                      Det var väl de vi gjorde förra året?

februari 21, 2011 kl. 07:25 #182273

7 låter lagom, bara vi är i god tid till grindarna öppnar! 🙂

februari 21, 2011 kl. 07:27 #182274

@Pershav wrote:

Träffas 7 och köra 7:10?

februari 21, 2011 kl. 17:14 #182279

@Beeos wrote:

@Pershav wrote:

Träffas 7 och köra 7:10?

Jepp, och de som vill kan ju komma lite tidigare, ja kommer nog isf komma 06.45 cirka då 😛

februari 21, 2011 kl. 21:03 #182301

Tja lund nova är det det samma som nova lund antar det googlade på det, ska ju åka ner och sen övernatta nån stans vore ju tråkigt att köra ensam sen då 😀
                              Så om nån av er har adressen dit så ansluter jag mig där med 😉 Nån tips för sovplats i närheten där ❓

Mvh Nisse

februari 22, 2011 kl. 17:14 #182322

@longjohn61 wrote:

Tja lund nova är det det samma som nova lund antar det googlade på det, ska ju åka ner och sen övernatta nån stans vore ju tråkigt att köra ensam sen då 😀
                                Så om nån av er har adressen dit så ansluter jag mig där med 😉 Nån tips för sovplats i närheten där ❓

Mvh Nisse

Företagsvägen 10 i Lund ligger handelscentrat Nova. Vid den tiden lär vi nog vara ensamma om att stå på den stora parkeringen så det lär inte vara svårt för dig att hitta. Bra, billigt och lite kul övernattningsställe är:

http://www.svenskaturistforeningen.se/upptack/Omraden/Skane/Vandrarhem/STF-Vandrarhem-Lund/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Vi ses 😛

februari 22, 2011 kl. 19:36 #182328

Tackar tackar 😀 ser riktigt kul ut ska boka där 😉

Mvh Nisse

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 114 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.